Tampilkan postingan dengan label Urdu Sexy Stories. Tampilkan semua postingan
Tampilkan postingan dengan label Urdu Sexy Stories. Tampilkan semua postingan

Selasa, 01 Oktober 2013

Ayesha Ghar pe Akeli thi Urdu Sexy Stories

HI frnd mera naam Umair Mirza hai or mai rawalpindi mai rahta ho mera lun 6 inch ka hai or muje sex karne ka buhat shoke hai mere ghar mai 3 family rahti hai or hamary 1st floor per meri 2 cousin rahti hai jo buhat he sexy hai buhat he Tite hai muje un k sath sex karne ka buhat dil chata tha or muje kabhi moqa na milta 1 dil ayesha ki family waly shadi mai gai thay or mene apni mama se pocha k kia  Ayesha b shadi mai gai hai to meri mama ne kaha nai wo ghar per akeli hai to mai buhat khush howa or mene kaha k aaj ye moqa nahi jane dena mene 1 idea socha or mene apni USB apni pocket mai dali or mai apnay ghar k bahi a kar baith gaya or mene Ayesha k mobile per sms  kia k ayesha muje apny computer mai se songs copy kar do to us ne rply kia k abhi nahi jub meri mama ay gi jub karo gi mene phir msg kia k muje abhi copy kar wany hai us ka rply aya k a jao darwaza kohala hai mai buhat khush howa or jub apny ghar k 1st floor per gaya ro darwaza kola tha mene dehka k ayesha nay tite traozer or t shirt pehni hai or wo apny ball stat kar rahi thi wo buhat he buhat ziada he sexy lag hai hai mene ayesha ko kaha k apna computer on karo to ayesha nay apna computer on kia computer on howa to mere se USB nahi lag rahi thi q k wo CPU k pechey lagani thi to ayesha nay mere se USB li or wo nechy johk kar USB lagany lagi us k hips buhat tite ho gay thay mera lun b bus  apny aap se beqabo hone laga tha or ayesha ki t shirt k 2 botun kohly thay jis mai se us k boobs b nazar a rahy thay mujse ub raha nahi ja raha tha mene apny dil mai socha k ub muje hamla kar dena chaye phir mene apna hath uski kamar per rakah or uski kamar se us k hips tak le kar a gaya ayesha kuch na boli or mai us k mazay leta raha jub wo USB laga kar karhi howi to mene us ko galay laga lia to ayesha boli k ye kia kar rahy ho choro muje jub ayesha nai muje ye kaha to mai uske lips per kiss karny laga ub wo kuch nahi boll sakti thi q k mai ayesha ki kiss kar raha tha wo b buhat hot ho gai thi mai us ki kiss karta raha to us ne apny dono hath meri kamar per laga liey ub hum dono aik dosray k hont chooc rahy thay to achanak mere dil mai khayal aya k darwaza to kohla hai mene ayesha ko kaha 1 secind mai darwaza lock kar k aata ho mai jaldi se darwaza lock karnay aaya or phir ayesha k pass aya to mene phir kiss karna shoro ka di jub mene dehka k ayesha buhat hot ho gai hai to mene ayesha ko apni gaod mai ataya or unke bed room mai le gaya waha per mene AC ka bouton on kia or phir ayesha k pass aya or us ki kameez utari jub mene us ki kameez utari to mai us k boobs dehk kar heran ho gaya us k white boobs or pink nipel uffffffffff kia scene tha wo mene ayesha ki braziar utari or us k boobs ko moo mai le kar chosne laga wo buhat hot ho gai thi mai us k boobs ko chosta raha or phir mene us ki shalwar mai hath dala to usne mera hath na roka mai us ki puhdi per hath marta raha or sath sath us k boobs b chosta raha mera lund ub buhat tite ho chuka tha mene apni zib kohli to jub ayesha mera lund dehk kar buhat kush howi or mene ayesha se kaha k is ko hath mai lo ayesha nai mera lund hath mai lia to mai buhat hot ho gaya tha mene ayesha ko kaha k is ko moo mai lo to ayesha nai kaha mai nahi lo gi mene ye son kar uski shalwar mai hath dala or ayesha ko hot kia phir uski shalwar utari di ub ayesha pori nangi ho chuki thi ub mene ayesha ko bed per lita dia or us ki puhdi ko apny moo mai le kar chosne laga 5,10 min tak chosa or phir apny pory kapray utary ub ayesha or mai hum dono k jism per kuch na tha muje pata tha k jub mai is ki puhdi ko moo mai le kar choso ga to ye mera lund b moo mai le le gi or phir mene apna lund ayesha k moo mai dia ub wo kuch na boli or wo mera lund is tarha choss rahi thi k jis tarha blue film mai larkia chosti hai muje buhat maza a raha tha uffffffffff kia scene tha wo muje buhat he ziada maza a raha tha phir mene us k moo mai se apna lund nikala or ub mai tayar tha us ki chut mai dalne k liye hum dono k jism per kuch nahi tha mene apna lund ayesha ki puhdi per rakah or us ko sehlanay laga wo buhat hot ho gai thi AC chal raha tha phir b us ko buhat pasinay a rahy thay usko itna maza a raha tha k usne apni dono ankeh band kar li thi or wo ahhhhh ahhhhhh kar rahi thi phir mai thori dair tak apna lund uski phudi per shelata raha mere se ub nahi raha ja raha tha mene aik dam jhatka se apna lund uski phudi mai dala or us ne buhat zoor se awaz nikali or jab usne apni phudi ki taraf dehka to uski phudi mai se khoon nikal raha tha mene ayesha ko kaha bus thori dair dard hoga phir tumhe buhat maza ay ga phir wo chup kar k mera lund leti rahi 2 min bad wo aaahhhh ahhhhh karne lagi ayesha ko buhat maza a raha tha mai b ub farigh hone laga tha lekin ayesha ko buhat maza a raha tha wo b bus farigh hone wali thi bus 2 min bad hum dono farigh ho gai phir hum dono k jism per kuch na tha.
phir mene ayesha se kaha tumhari mama any wali hai jaldi se kapre pehan lo phir hum dono nay karpe pehan liey or phir mene ayesha se kaha k agar next time ghar mai koi na howa to muje bolao gi plzz ayesha nay kaha k mai msg kar do gi tumhe mene kaha theek hai.

6th Class ki Larki Young Girl Urdu Sexy Stories


Ye un dino ki baat hay jab main 6th class main parhti thi.Meri Age
ka andaza app khud kar saktay hein. Main aik cute si gol matol si
bachi thi or kafi ziada khoobsurat bhi thi is ka andaza mujhay khuch
is tarah huwa kay gali kay aksar larkay mujhy atay jatay ajeeb si
nazroon say dekhtay they,Hum log khuch arsa pehlay hi europe say
shift ho kar ai they,mein holland mein paida huwee thi,meray abbu aik
govt officer they aur aik embassy mein kaam kartay they ,mein ghar
par europian style ka hi dress pehanti thi kion kay us ki hi aadat
thi.Ziada tar mein t-shirt aur jeans pehanti thi aur t-shirt aur
jeans kay neechay mein khuch nahin pehanti thi,meri T-shirt kay ooper
kay button aksar khulay rehtay they kion kay mein aik thunday mulk
say aai thi aur yahaan mujhay bauhat garmi lagti thi,kher tu mujhay
ghornay walay larkoon mein say aik toa bohat hi line marta tha os ka
name Shahid tha or os ki age koi 17 or 18 years hogi. Woh hamaray
ghar kay peechay banay huway ghar mein rehta aur aksar mein nay note
kia tha kay jab mein apnay lawn mein banay pool mein naha rahi hoti
tu woh chat say mujhay dekha karta kher mujhay is ki koi parwa na thi
kion kay holland mein tu hum aksar jab sea side jaia kartay they tu
wahan tu sab hi nangay hotay they,Magar mujhay bilkul andaza nahi tha
kay wo kiya chahta hay,kion kay us wakt mujhay sex kay baaray mein
khuch maloom na tha. Os ka color zara dark tha magar tha bara sexi.
Hamari mukhtasir si family hay.,yaani meray parrents aur mein, Aik
din maray ghar walay kahin bahir gay main ghar main akeli thi.Kion
kay meri tabiat khuch thik na thi,Us din mein nay kneehigh skirt aur
open shirt pehan rakhi thi ,skirt kay neechay koi cheez na thi Os
larkay nay shayed Meray mummi papa ko jatay huay dekh liya tha or
andaza kar liya tha kay main ghar par akeli hoon. Kuch dair main
door bell baji,mein nay socha yeh kon ho sakta hay kion kay mumi papa
tu bahir gai they aur un kay itni jaldi aanay ko koi imkaan na tha tu
phir yeh kon ho sakta hay,yeh hi soch kar jab mein nay darwaza khola
toa samnay woh hi larka yaani Shahid khara muskura raha tha. Os nay
idhar udhar dekha or jaldi say andar aaa gaaya. Main ghbara gai aur
bari hairan hui kay ye kaya kar raha hay. Main nay poocha kiya baat
hay tu woh bola kuch nahi tum say milnay ko dill chah raha tha iss
liye aa gaya. Mein nay kuch Australian parrots pal rakhay thay wo on
kay pinjray ka samnay khara ho gaya or on
urdu stories
kay baray main poochnay laga. Phir wo darwazay ki taraf gaya or
darwaza andar say band kar diya aur bola darwaza band rakha karo
billi ko pata chal gaya toa tumharay saray totay lay jai gi. Main nay
masoomiat say kaha theek hay. Wo phir dobara parrots dekhnay laga.
Main bhi os kay sath khari thi os nay on ki feed kay baray main
poocha or bola kay main bhi tumhay aik pair donga. Ksi wakt bhi meray
ghar aa kar dekh layna or jo pasand ho lay lay lena. Ye kehtay huay
os nay meri kamar main haath dal diya main uchal kar kuch dur ho gaya
toa os nay haath hata liya. Phir wo ghar main andar ki taraf chala
main paraishan ho gaii kay aakhir ye andar kion ja raha hay. Osnay
sara ghar ghom kar dekha or bed room main aa kar bed per baith gaya.
Wo ghar ki tareef kar raha tha. Osnay mujhay bhi kaha kay baith jao
khari kion ho. Os nay mera hath pakar kar mujhay apnay saath bitha
liya. Or aik haath meray galay main dall diya or dosray say meri
nangi tang sehlanay laga main nay os ka haath hatana chaha magar os
nay sakhti say haat meri taang par rakh dia aur meray haath ko jhatak
dia.Mujhay meri tang par ajeeb si gudgudi mehsoos ho rahi thi,aur phir
mujhay os ka haath lagana khuch acha sa lagnay laga . Main nay zor
aazmai band kar di. Wo bed par lait gaya or kheench kar mujay bhi
lita liya is tarah kheechnay say meri skirt ooper uth gai aur os ki
nazar meri nangi tangoon aur un kay beech meri fooly huwee bina
baloon ki choot par pari tu us kay moonh say seeti ki awza nikal gaii
or woh mujh say bola kia khoobsurat bina baloon ki choot hay , aaj tu
maza a jai ga phir foran hi woh ghoom kar meray opar aa gaya mujhay
abhi kuch samajh bhi nahi aya tha kay os nay apni dono tangon ko meri
tangon par bal day diye or meray hathon ki ugliyon main ungliyan
phasa kar mujhay pura apnay nechay daba laiya main hil bhi nahi sakti
thi ye kiya kar rahay hain aap,utthiay meray ooper say, main nay osay
apnay opar say hatanay ki nakam koshish kartay huay kaha.uthiay meray
ooper say mein poori koshish karnay lagi os kay chungal say aazad
honay kay liay magar woh mujh say kafi bara aur taktwar tha meri
koshishain bekar ja rahin thin osnay kaha kuch mat bolo khamosh
raho, aik tu sehan mein nangi nahati ho ,mujhay khwar kia huwa hay
aaj nahin chroon ga aur mujh say bola abhi tumhay bohat maza aye ga.
Ye kehtay hi os nay meray honton par hont rakh diye or apni tongue
meray mu main dall di. Mujhay kuch samajh nahi aa rha tha kay woh
aissa kion kar rahay mein aik bebas panchi ki tarah os kay neechay
dabi huwee thi. Os ka lund hard ho gaya jo mujhay meri tango kay
beech main mehsoos ho rha tha. Meri choot mein bhi khuch ho raha tha
par meri samjh mein nahin aa raha tha kay yeh sab kia ho raha hay.
Aab mujhay thora thora maza anay laga or main os ki zaban chusnay
lagi wo abb bhi pura meray opar laita hua tha hamaray jism ka aik aik
hissa aik dosray say chipka hua tha. Phir os nay apnay hathon ki grift
dheeli ki meri tango ko azad kiya. Thora sa opar utha or meri shirt
kay buttons kholnay laga main nay kaha meri shirt kay button kion
khol rahay ho tu bola mein tumharay nipples suck karoon ga, mein chup
ho gai osnay meri shirt kay buttons kholay or meri nipples ko chusnay
laga uuuufffffffffffff
Kiya maza aaa raha tha. mujhay khuch pata na tha woh meray saath
kia kar raha hay magar mazay say mein dewani hui ja rahi thi. Phir
osnay meri skirt bhi utar di aur mujhay bilkul nanga kar dia,os ka
lund kafi sakht ho gia tha aur meray pet par os ki ragar aur hard
honay ki waja say meri choot khuch aur fool gai thi phir onsay meri
choot ko apnay moonh mein lay lia aur apnay honton say dabana shuru
kar diya aur apni tongue meri choot mein dakhil karnay ki koshish
karnay laga saath hi dono haathon say meri nipples ko dabanay laga
meray puray jism main jaisay bijli ki lehrain dor rahi thi. Phir
osnay apnay danton say meri choot kay hontoon ko katna shoroo kar
dia meray moonh say taklif say karahain nikal rahin thin par os ko tu
lagta tha bhot maza aa raha ho, meri aaahahhhhhhhhhh nikal gai ye
kiya maza tha or mein abb tak iss say bay khabar thi. Osnay meri
choot ko pura mu main lay liya or apni tongue meri choot mein dakhil
kar kay apnay sir ko opar nechay karnay laga. Aaaaahahahahahaaha
meray mu say awazain nikal rahi thi. Phir wo utha or apnay kapray
utar diye. Os ka black lund takreeban 8 inch ka ho ga normal
thikness thi or bilkul perfect shap tha. Wo meray nangay seenay par
bath gaya,meri choti choti chochian os kay neechay dab gain phir
woh apnay lund ko meray chehray par ragarnay laga, mujhay bari ghin
aa rahi thi,
osnay apna lund mujhay apnay munh mein lenay ko kaha magar main nay
mu ghuma liya. os nay kaha main nay bhi toa tumhari choot ki sucking
ki hay na abb tum bhi karo takay mujay bhi maza aye. Ye keh kar os
nay mera mu ghumaya or apnay lund ki nok meray honton par rakh di
mein nay thora sa mu khola toa osnay mera sir apnay dono hatho main
pakar kar apani taraf dabaya os kay lund ki cap meray mu main chali
gai. Saath hi os ki aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh nikli. phir os nay mujh say
kaha apna mu or kholo tumhara dant meray lund ko zakhmi kar dain gay.
Mein nay or mu khola toa os nay mera sir or zor say apni taraf dabaya
os kay lund ki topi mera halak sy ja kar takrai. Main nay jhatkay say
os ka lund apnay mu say nikal diya or kaha kay ye haath hatao main
khud hi lon gi aisay mujhay ulti aa jai gi. Iss par os nay kaha chalo
69 kartay hain. Mujhay samajh nahi aya toa os nay kaha kay tum mera
mu main lo or main tumhari choot chatoon ga. Wo meray opar say utra
or hum nay 69 position lay li. Osnay apni aik ungli geeli ki or meri
gand kay surakh par ungli ragarnay
laga. Main bhi os kay lund ko chus rahi thi. Phir os nay apni ungli
meri gand main dalna shuru ki os ka dosra haath meri nipple par tha.
Wo meri gand main ungli agay peechay kar raha tha meri choot main
ajeeb baichaini honay lagi jaisay koi chez bahir nikalnay wali ho
mujhay kuch samajh nahi aa rahi thi maza bhi aaa raha tha or dill ki
dharkan bhi taiz hoti ja rahi thi wo bhi jaldi jaldi apna lund meray
mu main chala raha tha. Achanak meray jism ko aik jhatka laga or
mujhay laga kay meri choot kay andar say ragarti hue koi chez bahir
nikal rahi hay os nay meri choot par apna mu rakh dia. itnay main os
kay jism ko bhi aik jhatka laga or koi garam garam chez meray mu main
girnay lagi main any jaldi say os ka lund mu say nikal dia kuch os
kay lund say white white kuch nikal raha tha or meray chehray par gir
raha tha main samajh gaii kay aisa hi meri choot say nikla hoga jo os
nay sara mu main lay liya or shayed pi gaya tha wo. Pura jism ajeeb
pursukun sa ho gaya tha,
woh uth kar khara ho gaya or meray mu ko dekh kar hansnay laga or
bola agar tum lund mu main hi rehnay dayteen toa ye sab na hota mein
nay tumhari sari cum pi li hay mujhay malom hay kay ye tumhari pehli
cum thi abb hum pakkay dost hain os nay haath agay barhaya or mujay
utha kar apnay samnay khara kar liya or meray chehray ko zaban say
chatnay laga os nay wo sari cum chat li mujhay kuch ghin bhi aye or
jee matlanay laga magar main nay control kar liya.
Phir os nay muh say kaha kay mein tumhain chodna chahta hoon,meri
samjh mein yeh baat na aai tu mein nay poocha kia tu woh bola kay
mein apna lund tumhari choot mein daloon ga is say tum ko bhot maza
aai ga,mein nay inkaar kar dia
urdu stories
kion kay mujhay bhot dar lag rah tha,aik tu woh pehlay hi mujhay
nanga kar kay pata nahin kia khuch kar chuka tha aur ab meri kamsin
aur kanwari tight choot mein apna lund dalna chata tha.Mein nay os ko
bola kay ab tum jaoo ,woh bola aisay hi piasa chala jaoon aaj tu apni
piyaas bujha kar jaoon ga mein dar gai aur thora himat kar kay
doosray kamray mein bhgnay ki koshish ki ta kay wahaan ja kar kamra
band kar loon ,woh meray peechay dora aur mujhay kamar say pakar lia
aur bari bedardi say wapis la kar bed par patak dia mein ronay
lagi ,mein bhot dar rahi thi,Woh bola aaj tu mein tujhay nahin
choroon ga,Os nay mujhay baloon say pakar lia aur apni tarf
khencha,mein os ki taraf khinchi gai,Aur phir woh meray hont choosnay
laga ,Mein os say chootnay kay liay aur zor laganay lagi,par woh aik
taktwar aur mujh say kafi bar tha,Woh meray hont choostay huway bola
tumharay hont bhot rasdar hein,aaj in ka sara ras pion ga,mein nay
ussay kaha kay please mujhay chor do ,woh bola mein pichlay kai dino
say tumhain pool mein nanga nahatay dekh raha hoon aur tum naha kar
nangi hi andar chali jaatin thin ,mein khuwar hota rehta tha kai dino
say muth mar raha hoon par aaj tu mein tumhain achhi tarah chodoon
ga,Ab mein buri tarah dar dar gai aur chootnay kay liay poori takt
say zor laganay lagi,najanay kaisay mera aik haath os ki grift say
azad ho gia mein nay zor say aik chanta os kay moonh par mara,woh
bola tumharay haath tu piyaarkarnay kay liay hein aur mujhay peeth
say pakar kar bed par beth gia , mein us ki god mein bethi huwee thi
aur os nay mujhay apni griftmeinlia huwa tha,phir os nay apnay haath
meray pet par chalanay shooro kar dia aur dheeray apnay haath meray
nangay seenay tak lay aia.
Mein bhi poori koshish kar rahi thi aur os kay haath peechay karnay
ki koshish kar rahi thi,achanak os ka haath meray seenay par meri
choti si choochi par poonch gia, os nay meri choochi nko poori takt
say masal dia ,yeh bhot taklifday tha meray moonh say siski nikal
gai,Mein chillai ooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii chor do mujhay ,par
os nay meri choochion ko maslna jari rakha,khuch der kay liay os ka
meri choochion ko dabana achha laga,par woh bhot zor zor say daba
raha tha,mujhay bhot taklif ho rahi thi,jaissay jaissay woh meri
choochion ko masal raha tha waissay waissay meray tan badan mein ab
ik aag si lagti ja rahi thi,Achanak woh bistar say utha aur mujhay
bistar par patak dia,mujhay os say dar bhi bhot lag raha tha,phir woh
dobara meray ooper sawar ho gia aur meray pooray badan ko chatnay
laga ,phir os nay meri choti choti choonchion ko apnay moonh mein lay
kar bari bari choosnay laga aur saath hi un ko dabanay laga,ab ik
masti ka ehsas meray dimagh mein chanay laga,meri kamsin aur kanwari
tight choot mein masti bhari kharish honay lagi,meray chotay chotay
nipples tan kar kharay ho gai they,phir os nay apnay lund ka tope
meri chot kay moonh par laga dia aur aik jhatka lagaia ,lund ka topa
meri choot ka andar ghus gia meray moonh say aik aah si nikli,Main
cheekh pari, aaaayyyyyeeeeeeeeeeeeeee,
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh, Haiiiiiiiiiiiiiii
maaaaaaarrrrrrrrrrrrrr
gaaaaaayyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
aaahhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinn,
urdu stories
Phir os nay aik zor ka
jhatka mara aur os ka aadha lund meri choot kay ander chala gia,meri
seel bhi toot gai , choot ki kanwari jhilii phat gai thi aur meri
choot say khoon nikal raha tha,Mein dard say cheekhna chahti thi par
os nay aik haath meray moonh par rakha huwa tha,phir woh thora sa ruk
gia aur dobar say meri choochion ko choosnay laga,woh bola tum bhot
mast ho aur tumhari choot tu bhot hi tight hay mera lund tumhari
choot mein phansa huwa hay,aaj tumhari seal tornay mein maza a
gia,phir osnay aik aur zordar jhatka mara aur os ka lund choot ki
tamam rukawatoon ko torta huwa ander tak ghus gia,mein cheekhna
chahti thi par cheekh nahin sakti thi meri aankhoon say tap tap ansoo
gir rahay they,Phir woh ahista ahista apnay lund ko meri choot kay
andar baahir karnay laga ,dard ki aik lehar si meray badan mein dor
rahi thi par na janay kion ab khuch maza bhi aa raha tha,khuch der
baad dard ka ehsas bhi khatam ho gia aur phir mujhay bhot maza aanay
laga,phir os nay poori masti kay saath meri chudaii shooro kar
di,najany kion ab mein bhi apni hip utha tha kar os ka saath day rahi
thi,thori der baad mujhay aissa laga jaissay meray ander say koi
cheez nikli ho aur saath hi mujhay bhot maza bhi aia , mera badan
khuch relax bhi ho gia par woh abhi dhakaylaga hi raha tha,os nay
meri tangain utha kar apnay kandhay par rakh lin aur unko aik taraf
ghuma kar mujhay ghori ki shakal mein lay aia aur mujhay issi tarah
chodna shooro kar dia mein phir aik dafa mazay mei doob gai aur phir
mujhay aissa laga kay koi cheez meray ander say nikli ho,woh mujhay
koi adhay ghantay tak aissay hi chodta raha aur phir aissa laga
jaissay os kay dhakoon mein tezi a gai ho os nay phir apna lund meri
choot say nikal aur koi garm si white chip chip cheez meray seenay
aur pet par undal di,,koi 15, 20 minute tak woh aissay hi bistar par
para raha,thori der baad phir os kay lund mein sakhti a gai aur woh
phir mujhay chodnay laga ,os din meray parrent ki ger maujdoogi mein
os nay mujhay 5 dafa choda , meri choot sooj kar aur phool gaithi aur
os mein bhot dard ho raha tha , par mujhay maza bhot aia tha,os kay
baad os nay apnay kapray pehnay aur ghar chala gia , meri buri halat
thi mein mushkil say bistar say uthi aur bathroom mein ja kar apnay
aap ko saaf kia , nanhanaysay khuch behtar laga tu mein nay bistar ki
chadar change kar di aur gandi chadar ko chupa dia,yeh baat mein nay
kissi ko nahin batai kay meray saath kia huwa , infact mein nay bhi
bhot maza lia , Shahid jatay jatay keh gia tumhain maza tu bhot aia
ho ga kabhi phir chaho tu bul laina ,but os din kay baad shahid gali
mein kam hi nazar aata tha

Senin, 30 September 2013

Meri or Meri Aunty ki Kahai Urdu Sexy Stories


Your Story*: hellooo dosto mei nei kaha par bhoot sei storys pari hai tu
bhoot sey logo nei apni kahaniya btai hai tu mei nei sucha k mei bhi apni
kahani sab k saath share karta hu
mei saudia arabia mei rahta hu yaha par meri ek aunty hai jo k muj ko bhoot
pasand hai woh jab b humary ghar ati hai tu mei on ki chezy (on ka bage,yeh
on ki jutti,yeh on ka dupata) pahar kar apny room mei ley jata tha.woh
zaydha tar high heels phanti hai tu mosty mery haath on ki saundel hi ati
thi.
tu ek din mei on ki sandal apny room mei ley kar ja raha tha tu onho mei
muj ko saundal liye k jaty dekh liya tu onhu nei muj sey pucha k meri jutti
ley kar kaha ja rahy hu.tu mei nei kaha k rasty mei pari thi tu utha kar
side par kar raha hu.tu onho nei kaha k theek hai mei utha kar apny room mei
liye gaya aunty ko muj par shak hu gaya mei nei room mei ja kar aunty ki
jutti chat chat kar saaf ki or muth mari tu meri thuri se muth aunty ki
jutti par lag gai.jasey hi mei nei room khula tu aunty ander a gai or apni
jutti dekhy lagi aunty ko meri muth nazar a gai par woh kuch na boli pher
thury dino k bad aunty nei muj ko call ki or kaha k sami mery ghar ana muj
ko kam hai or apni ami ko na btana. mei nei kaha theek hai kab ao.onho nei
kaha k sham ko a jana.mei sun kar besabri sey sham ka w8 karny laga.pher jab
sham ko mei on k ghar gaya.bell di tu aunty n darwaza khola or muj ko ander
betha deya or kaha k roko mei naha kar ati hu pher baat karty hai. mei nei
kaha k theek hai.pher aunty nahany chali gai.mei on k room mei gaya tu on k
waha par high heel boots or kafi heel wali juttiyon pari hu thi muj sey dekh
kar rah nhi gaya or mei on ko chat chat kar muth marny laga.abhi muth nikli
hi nhi thi k woh naha kar baher a gai on ko dekh kar mer lun or b tite hu
gaya.onho nei black jeans or Tshart phni hu thi.woh boli k sami zara ander
ja kar mery shoes le kar ana.mei ander gaya or on k shoes ley kar aya.mei
nei kaha k aunty gandy huwa hai tu saf kar du woh boli han saf kar k muj ko
du.tu mei nei jaldi mei apni shart say saf kar di.woh hans par or hud
dresing table par tayar huna shuru hu gai.tu mei nei on k shoes ko achi
tarha saf kiya or hud ki ja kar on k pero mei beth kar on ko shoes phnany
shuru kar deya.woh muj ko dekh kar hans par or boli tum bilkul nukaru ki
karha mery pero mei beth hu.mei on ko shoes phna kar pher sey on k jutty saf
karny laga.onho nei kaha k yeh waly shoes rahny du ja kar dusry waly sab
jutty saf kar du mei nei ja kar abhi jutty saf karna shuru kar deya .tu woh
tayar hu kar mery samny a kar beth gai.tab mei on ki baki ki saundal saf kar
raha tha tu woh boli.k os din tum meri jutti utha kar anoy room mei q ley
kar gaye thyu tu mei nei kaha k aunty rasty mei pari thi tu tha par side par
kar deyi.woh boli k mei nei tumhari muth apny jutto par lagi dekh li thi.ab
sach sach bta kiya kar rahy thy tu mei nei on ko kaha k ap kisi ko btao gi
tu nhi.aunty nei kaha k nhi mei nhia btati.pher mei nei on ka btaya k muj ko
ap achi lagti hu is liya ap ki heel pakar kar muth mar lita hu tu onho nei
apny pair mery lund par rakh deya or kaha k mery liya kiya kar satky hu mei
nei kaha k ap jo b boly gi mei karu ga. woh boli k mery juto ko chumpo.mei
nei apna sir juka kar on k jutty chomny shuru kar diya.phir aunty nei kaha k
apna lund bahir nikal kar meri paro mei rakho.mei nei apna lund on k pero
par rakh deya woh mery lun par jutto sey marny lagi or kaha k mery jutty jab
b gandy hu gaye mei tum sey chat chat kar saf karwao gi mei nei kaha k theek
hai aunty gi.pher ohno nei kaha k meri pero mei beth kar muth mar or sari
muth mery jutto par garni chahiya mei nei kaha k theek hai or muth marny
laga or sari muth anty k jotto kar gera di pher aunty nei muj sey mery muth
saf karwai or bhej deya.......

Mam ka Figure Urdu Sexy Stories


ye un dino ki baat thi jab
mai school or tution mai he meri zindagii chale ja rhi thi mere school mai
sari mam thi or tution pai bhi ek 25 saal ki mam he padhati thi mujhe ek jab
mai apni class mai tha mujhe toilet aya bahot jor sai aa rha tha maine
teacher sai pucha mam may i go to toilet or mere hath mere lund par tha usne
pehle meri lund ki taraf dekha or muskurai boli go mai toilet sai vapis aa
he rha tha ki student bole ki tujhe mam bula rhi hai library room mai mai
chala gya mam apni saree thik kar rhi thi ki mai vaha pahuch gya or mam ki
navel or without pallu kai boobs dekh kar mere lund fadfdate hua khada hu
gya mam nai saree jaldi sai thi ki or boli akshay kya dekh rhe ho mai bola
kuch nhi mam uss din sai mere niyat he kharab ho gyi ghar ake mai tution gya
mere tution pai sab mujhe chote bachche the maine ring karke andar gya to
dekha ki mam nai tight fighting ka suit pehna hai or boobs cleavage bhi
dikhai de rha tha or piche sai unki ubhri hue gand mam boli kaise lag rhi hu
mai mam beautiful to app hamesha he lagti ho vo muskurai or boli thanks
mujhe kisi ladki ko chodna tha fir mujhe lga kyo na apni tution techer sai
shurvat ki jaye maine mam sai bola mam vo jaise mere paas akar baithi nai
apna pen uski gand kai niche rakh diya aaaaa or jaldi sai jor sai andar
ghusa kar bahar nikala aaaah akshay kya kar rhe ho vvooo mam pen pai baith
gyi thi app mere mam boli ok fir idea aya mam kahi apkki pajami fat to nhi
gyi dekh lo mam mujhe dekhti hue boli ruk jao dekhti hu shayad kahi sach mai
na fat gyi ho fir boli tum dekho mere lund khada ho gya mai bola mam app
thoda niche jhuko or jhuko or jhuko pura kutiya ki tarah pose mai kar diya
usko mam boli jaldi dekho mai bola mam hath sai dekhu vo ek min sochi or
boli dekho maine turant sidhe uski chut pai hath rkh dia or dheere dheere
rub karne lga dhere dheere dheere mam ko full sex chadne lga vo boli akshay
aaa or fir maine jor sai uski chut apne hath sai dba di
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa akshay kya karte ho mai bola mam ki chut pai
hath laga kai mam yaha sai fat rhi hai vo muskurai or boli sil do fir kya
tha doggy style mai maine uski pajami niche ki or uski gulabi chut chatne
laga full sex chada diya tha maine mam ko achanak bachcho ki or students ki
avaj ayi or mam jaldi khadi ho gyi agai ki story or bhi maje daar hai apke
mails milegai to mai likhuga bye

Kuwari Bahan ko Choda Urdu Sexy Storie


Your Story*: pyare dosto mera aap sabko ko namaskar aap log ki kahani padh
kar mujhe bhi iccha hui ki mai bhi apni jindgi ki sachchi story aap log tak
pahuchaun
mera name akhilesh hai mere parivar me 3log the mai meri maa aur pitaji.
mere pitaji sarab bahut pite they is liye unka swargwas bahut jadi ho gaya
jiske gam me maa bhi jada din tak jinda na rah saki aur unka bhi swargaws ho
gaya mai bahut choata tha meri umar 6 saal thi.
mare mausa ji mujhe apne ghar le gaye aur mera padhai likhai wo dekhne lage
.
mere mausaji ek trak driver hai unki ek ladki thi jiska nam renu tha. us
samay uski umar 4 sal thi.
mausi ko cancer tha to wo bhi 4 saal bad mar gai jaise mai bahut apsgun tha
jidhar jata tha kuch na kuch ho jata tha.
kuch sal tak musaji hamlog ke sath the lekin paise ki tangi se wo paresan
the.
to wo aapne ek dost ke sath mumbai chale gaye paisa kamane ke liye. aabham
log bhi bade ho gaye the mai 14 saal ka aur renu bhi 12sal ki ho gai thi.
hamlog ghar pe akele rahte the . mai gande ladko ke saath rahkar gandi aadte
palte gaya . mai padhne me ekdam hi kamjor tha padhai me mera man jara bhi
nahi lagata tha kisi tarah maine 12 paas kar liya
renu padhne me tej thi. aur jawani ki dahlij par pair rak chuki thi mai aab
use gandi nigaho se dekhta tha wo ekdam gori thi uske chati ke ubhar bhi
bahut bade bade the. jab wo jhadu. lagati to mai uski chuchiyo ko dhyan se
dekhta tha mere man me usko chodne ki icchcha hone llagi mai aksar uske naam
ka muth marta tha.
ek baar wo bathroom me naha rahi thi to mai upar ki khidki se chupke se use
dekh raha tha wo bathroom me ekdam naghi ho kar naha rahi thi. mai uski
chuchi ko dekhkar pagal ho raha tha kaya mast maal thi yar mera to man kar
raha tha ki abhi andar jake chod du lekin himmat nahi ho rahi thi kuch der
tak mai use dekhta raha ab mere se sahan nahi ho raha tha to mai chat ke
sidhi pe jake muth marne laga mai muth marne me byast tha tabhi wo kab naha
kar kapde chang karne ke liye upar chat par aai mujhe maloom bhi nahi pada
aur usne mujhe muth marte huye dekh liya aur waha se bhgi mai saram me mara
ja raha tha aab uske samne kaise jaoo mai usse nazar nahi mila pa raha
tha.fir ham log ne khana khaya aur aapne apne kamre ja ke so gaye lekin
mujhe need nahi aa rahi thi mere samne to bas uska gora badan golgol chuchi
mera land ekdam tite ho gaya tha maine muth mar ke aapna pani nikal diya.
subah wo chai leke aai boli bhaiya chai pi lo aur chai rakh kar chali gai.
mai utha nahaya aur kichan me gaya wo khana bana rahi thi. maine himmat kar
ke pucha renu us din tumne jo dekha uske liye sorry wo kucch nahi boli. mai
khana khya aur collage chala gaya.
kuch din baad mai ek bar padh raha tha to wo aai aur jhadu marne lagi jab wo
jhukti to mai uski chuchi aur gaad. ko bade dhyan se dekha karta tha ek do
baar usne mujhe dekha bhi aur jhadu mar ke chali gai mai piche se gaya aur
bola mujhe bhukh lagi hai wo boli abhi naha kar khana banati hun aur wo
nahane chali gai mai apne room me aakar sexy kitab nikal ke padne laga maine
dekha ki meri do sexy book nahi mil rahi hai mai samajh gaya ki meri kitab
kaha hai.
mai renu.ke ghar me gaya to dono. book uske takiye ke niche mili tab tak wo
naha ke aa gai uske badan ekdam gila tha bal bhi bhige the jisse uske samij
ke piche gila hone se uski tite bra dikh rahi thi boli yaha kya kar rahe ho
mai bola apni book lene aaya tha wo book maine usko dikha di.wo ekdam sann
rah gai aur sarjhuka liya boli baiya galti ho gai mai bola nahi iska dand
bhrna padega wo boli kaisa dand mai bola jo ye kitab me hai wo mere sath
karna padega wo boli nahi tumhare sath ye kaise kar sakti hu maine usko
bahon me dhar liya bola aise wo boli nahi chodo mujhe ye sab paap hai mai
tumhari bahan hu.lekin mai nahi ruka maine uske bobbs pakad ke chapna chaalu
kiya wo bhagna chah rahi thi. lekin mai usko pakad ke palang pe leta diya
aur kiss karna chaloo kiya mai pagal ho raha tha mai apni haws ki bhookh
mitana chahta tha wo chilla rahi thi bhaiya chod do mujhe koi aa jayega
badnami hogi wo boli jo bhi hai raat ko karna. mane use chod diya.
ab mai rat ka intjar karne laga lekin mujhse nahi raha ja raha tha maine
khana khya aur renu ke kamre me ghus gaya wo so rahi thi maine andar kadi
lagai aur uske bed par aake uski chuchiya ko pakad liya wo chihuk ke jaag
gai boli bhaiya mai abhi ye sab nahi kar sakti raat ko koi aayega to badi
badnami hogi mai bola koi nahi aayega to wo kuch nahi boli aur use kisss
karna chalu kiya.
kiss karte karte mai uske chuchiyo ko bhi daba raha tha wo chtpata rahi thi
maine uski sameej salwar nikal ke fek di. mai uski chuchiyo ko press karte
karte. usski bra ka huk khol diya aur uski chuchiyo ko muh laga ke pine
laga. aur dusare haath se uski penty nikal ke phek de. aur apna landnikal
kar usko hath ke pakda diya wo mera land dekh kar ghabra gai mere land ki
lambai 8 inch. aur chodai 3 inch hogi mai samay west nahi karna chah raha
tha isliye maine usski dono tango ko failaya aur apane land ka supada uski
chut ke ched par rakha tabhi renu ne mera land pakad liya boli nahi bhaiya
andar mat dalo. mai bola kyo wo boli mera mc chalu hai aaj hi baal dhoya hai
meri saheli bolthi thi ki iss samay sex nahi karna chahiye bachcha rah sakta
hai.
mai bola kuch nahi hota pahli bar to kar rahe rahe hai itne jaldi bachcha
thodi rah jayega.
itna bol ke mane ek jordar shot mara lekin mera land fisal gaya wo jor se
chillai kitna kadak hai maine fir uska pair thoda aur failaya aur uski chut
me aur apne land me thoda sa thuklagaya aur uski hol par rakh kar ragadne
laga aur nisana laga ke jordar strok mara wo jor se chillai mai to dar gaya
koi aa na jay wo hat pair fekne lagi boli nikalo bahut dard kar raha hai wo
jor jor se rone lagi maine uski chut ko dekha uski boor se khun niklraha tha
aur mera aadha land andar ghus gaya tha mere andar to saitan jaag chuka tha
uske rone ka mujh par koi asar kar raha tha fir maine uski muh ko ek hath se
daba kar dusara shot mara wo chatpatane lagi. aankho se aashu niklne lage
lekin maine uska muh nahi khola aur uski aawaz kamre me hi guj ke rahgai ab
mai apne land ko aage piche kar use chodne laga wo chatpata rahi rahi thi
lekin maine use pakd ke rakha tha ab mai apna land aage piche karke shot
shot maar raha tha lagbhag 15minat tak. chodne ke baad mujhe aisa laga mai
jhadne wala hu meri speed apne aap tej ho gai mai jaldi jaldi land aage
piche karne laga wo mundi hila rahi thi jaise usko maloom ho mera niklne
wala hai. mere andar jaise 440 wat ka carent aa gaya ho. tabhi mere aakhon
ke samane andhera sa chya aur main usse chipk gaya aur mera sara virya uske
andar jhad gaya.

uske baad to ham log ka roj ka rutin ho gaya hai

Meri choti Behn (Roman Urdu real story)


Me aur Meri Choti behn

Mera name agorai hai jesa k aap sb jaante hain, meri umar 25 saal hai, aur meri choti behn ki umar 18 saal he, ye kahani taqreeban ek saal pehle ki he. hum sb apni choti behn ko piyaar se choti kh k bulaate thai, hm sb ka color bht fresh he, choti k jism pe bht arse se khuwaar tha us ka figure normal tha, uske boobs almost 30 k thai aur kamar 28 ki hogi aur gaand bhi 30 ki, Me aksar usai sotai me choota tha aur boobs pe bhi haat lagata tha, aksar usai kapre badlte hua aur nahate huai bhi chup k daikh liya karta tha, Ek din ghr pe koi nh tha aur mera office ka off tha, woh nahanai gai thi, uske kamre ka darwaaza band tha aur woh apne wash room me naha rahi thi, mene ek baar uske kamre ki duplicate chaabi banwaali thi, mene uska kamra unlock kr k andar gaya tou woh wash room ka darwaaza khol k naha rahi thi, q k usne kamre ka darwaaza tou lock kr diya tha, me parde k peechai chup k usai nahate huai daikhta raha, woh apne lambai baal dho rahi thi aur poori nangi thi, phir usne apne poorai gorai badan pe saabun mala, aur nahanai lagi, mene apna lund bahar nikaal liya aur muth maarne laga, achanak choti ka cell pe kisi ki call i woh foran bhaagti hui bahar i tou usne pardai k peechai mjhy daikh liya, aur foran aakai usne parda mjhpe se hata diya, mera lund meri pent se baahr tha, usne foran dupatta apne jism pe daala, aur mjhpe ghussa krne lagi aur ronai lagi aur kehne lagi agorai bhaiya tm ye kiya kr rh thai tmhai sharam nh i, me amma ko bataungi aanai do, usne mjhy bht sunai, mene apna lund apni pent me kr k zip band ki, aur kaha choti please mjhy mauf krdo, mjhy tm bht achi lagti hou jabhi me tmhai daikh raha tha mgr ubb ainda se nh daikhunga please amma ko nh batana, bus mera dil chah raha tha tmhai daikhta rahun, mene kaha choti tm bht khoob soorat hou bus ek baar mjhy apne jism pe piyaar krne do tm jo kahogi me woh krnga aur kisi ko pata nh chale ga mene usai kaafi behlaya phislaaya aur usne mjhy ijaazat de di mgr woh bht darr rahi thi q k woh bht shareef thi, khair mene usai bed pe litaaya aur seedha uske honto me kiss karna shuru krdi phir french kiss ki koshish ki mgr choti ko kiss krne i nh rahi thi, khair choti bht ukta rahi thi aur ghussai me lag rahi thi jese woh ye sb meri waja se kr rh hou mene achanak apne hont uski pink choot pe rakh diye, aur choot ko chaatne laga, apni zaban uski choot pe phairne shuru ki aur apne haat se uski gaand sehlaanai laga, aahista aahista mjhy choti k mu se aaah sssssssshhhh hmmmmm shhhhhh aaaaaaaa ohhhhhhhhhhh aaaaaaahhh yessssssss ummmmm ki awaazai aanai lagin me samajh gaya k bhi choti garam hogai he, me foran seeedha hoke us k mammo ko choosne laga mjhy ye sb khuwaab lag raha tha, kaafi dair mammai choosne k baad mene uske chehre ko choomene laga aur phir uski aankho ko chooma aur uski nos pe zubaan pheri us k kaan ko apne mu me leke dabaya, woh blkl garam hogai thi mene kaha choti mera lund pakro usne kaha lund kiya mene kaha arai ye jo latak raha he, usne haat me le liya phir mene ka choti isai sehlao woh sehlaanai lagi aur me usko freanch kiss karta raha aur uski kamar pe aur gaand pe haat phairta raha, mene apni poori pent utaar di thi aur shirt bhi, me aur woh dono nannge thai. mene kaha choti lund ko mu me lou, pehle tou usne mana kiya k ye ganda houta he, mene kaha kuch nh please choti mu me leleo usne bari mushkil se mu me liya mene kaha ubb chooso bhi us se choosa hi nh jaaraha tha sh se, mene choti k baal pakar k uska sir pichai se push karna shuru kar diya aur apna lund uske halq tk krne laga uski aankho me aansu se aagai, aur woh ubkaaiyan lene lagi mgr me karta raha,, phir mene 69 ki possition banai aur me uski choot chaatne laga, woh mera lund choosne lagi... taqreeban 5 min tk hum is possition me rh aur ek baar faarigh bhi hogai, khair phir me seedha hoke choti k upar laita gaya aur usai piyaar karte karte uski taange khol din, aur phir choot pe kiss krne laga aur patla takiya uski gaand k nichai rakh diya youn choti ki choot ubhar k upar aagai, mene apna lund haat me pakar k andar daalna shuru kiya tou woh ronai lagi k agorai bhaiya ubb nh ye krne se mera kunwara pan khatam houjaiye shadi nh hou paiyegi meri sb ko pata chal jaiye ga bay houjaiyega, mgr mjhy uski ronai ki kiya parwaa thi, mene kaha choti kuch nh houga me hn na tmhaara bhai hn tmhaara bura q chahunga mene kuch nh houga tm bs sath do, khair mene apna lund pakar k topa uski choot k andar kiya uski ek aah nikal gai, mene thora aur andar kiya tou uski cheekh nikal gai mene foran uske honto pe haat rakh diya aur phir ek jhatke se poora lund uske andar daal diya, woh dard se tarap uthi, mene us k honto se haat nh hataya woh tarap rh thi aur usne apne dono haat meri peeth pe rakh diye aur apne naakhun se dabosch liya mjhy taqreeban ek min woh isi haalat me rh, phir mene aahista aahista apna lund andar bahar krna shuru krdiya aur uske honto se apna haat hata liya, woh ub normal thi uski aankho me paani thi, me jhatke le raha tha aur uske nipples ko honto se aur daanto se daba raha tha mene kaha choti tm bhi hilo wou woh bhi hilne lagi me uske mammo ko aur honto ko choosta raha haato se bhi mammo ko aur baalo ko sehlaata raha, choti bhi bht mood me agai thi aur usai bhi maza aarha tha woh awaazai nikal rh thi aaah ooooooooooo ummmmmmm agorai bhaiya taiz taiz hmmmm bhaiye yesss uski awaz se mera lund uski choot me aur tight houraha tha, phir jhatke maarte maarte me faarigh houne waaala tha mene kaha choti mera paani chutne waala he agr andar rh gaya phir pragnent housakti hou usne kaha nikaal lain bahar mene apna lund baahr nikaala tou poora khoon khoon laga hua tha, ye uska kunwaara pan khatam hone ki nishani thi, mene apna lund uske boobs k beej me rakh k ragarna shuru kardiya, aur phir mere lund se ek fawara nikla aur usk chehre aur gardan pai jaakai laga, aur mwahi side pe bed pe gir gaya,,, hum dono 5 mint tk laitai rahai phir ek dusri ki taraf daikha aur muskuraaiye, aur phir mene kaha aao ubb naha laiatai hain amma bhi aanai waalin hongi, phir hum sath hi nahaiye aur choti ne wada liya mjhse k aap kis ko bataiyega nh is baarai me, uske bad se ubb tk hum bht chudai akr chukai hain aur mene gaand bhi maari choti ki, ub khair se mene apni bari behn ko bhi phansa liya he aur apni dono bhabhiyon ko bhi, baaqi details bad me dnga, ye mene apni pehli kahani share ki he, ghalti hui tou maazrat,

Senin, 23 September 2013

Teacher Ko Pataya through internet chat Urdu Sexy Stories


Main apni chudai ki jindgi bahut hi khoobsurat dhang se, jis tarah main chahti hun, usi tarah jee rahi hun. Jindgi me chudai ke siway bahut se kaam hai, bahut si jimmedariyan hai, par main khush hun aur mujhe garv hai ki main har kaam aur har jimmedari nibhate huye bhi hamesha apne pati se apni chudai ka bharpoor anand liya hai aur le bhi rahi hun. Is baat ka bahut sara sharey mere pyare pati ko unki samajhdari, salah aur pyar ko jaata hai, jinhone hamari pyar ki, chudai ki jindgi ko itna khoobsurat aur sexy bana rakha hai. Aap jaante hai ki ham dono ne hi pyar karne ka, chudai karne ka koi bhi mauka nahi chhoda hai.

Mere pati ne mujhe hamare ghar me hamesha alag alag jagah, alag alag position me hamesha aur jab bhi mauka milta hai, choda hai aur chodte hai. Sabse badi khushi ki baat to ye hai ki beet te huye samay ke sath hamare pyar ki, hamari chudai ki aag kam nahi hui, balki aur bhi badh rahi hai.

Pichhle dino, meri sasu maa kuch dino ke liye hamare paas rahne ko aai thi. Main apni sasu maa ko apni sagi maa ki tarah pyar karti hun aur wo bhi mujhe apni sagi beti ki tarah pyar karti hai. Yahi karan hai ki wo hamare paas kuch dino ke liye aayi thi. Main khud apni sasu maa ke sath jyada se jyada rahna chahti hun. main apne aap ko bahut bhagyashali samajhti hun ki mujhe aisi pyar karne wali saas mili hai jo maa jaisi hai.

Sab kuch achha chal raha tha par pichhle kuch dino se hamare beech me dopahar ki chudai nahi ho paayi thi. Aap to jaante hai ki mere pati ka office ghar ke paas hi hai aur wo roz dopahar ko garam khana khane ke liye ghar aaten hai. Bahut baar, khane ke pahle ya khane ke baad mere pati mujhe chodte hai. Ham hamesha hi is dopahar ki chudai ka anand lete hai. Dopahar ki chudai hamari chudai ki jindgi ka ek jaroori hissa hai aur apne pati se din ki roshni me apne ghar me chudwana bahut romanchit karne wala kaam hai. Sasu maa ki ghar me maujudgi ki wajah se din ki chudai hamare bedroom me subah subah ki chudai tak hi seemit rah gai thi. Ham dono pati patni hi meri sasu maa ki bahut izzat karte hai hai aur ham hamara bedroom din me band nahi karna chahte the.

Ek din, jab meri sasu maa ka upwaas tha, mere pati ne dopahar ka khana mere sath ek paanch sitara hotel me khane ka program banaya. Hotel hamare ghar se kuch hi doori par hai. Unhone mujhe dopahar ko 1.30 baje tayyar rahne ko kaha taki wo mujhe ghar se apne sath le saken. Hamara vichar ghar ke bahar din me ek shandaar, chakachak chudai karne ka tha. Main aur mere pati dono hi aisi romanchak chudai bahut pasand karten hai, jahan kai logon ke beech ham chudai karleten hain aur kisi ko pata bhi nahi chalta.

Programe ke anusaar maine apne ghar ke kaam samay par poore kiye aur apni sasu maa ke liye kuch khane tayyar kiya jise upwaas me khaya ja sakta hai. Main 1.30 baje se pahle hi tayyar ho gai thi. meri sasu maa koi dharmik kitaab padh rahi thi. Main aap ko bata dun ki mere kapdon par mere ghar me kisi ko bhi, kisi bhi kism ka aitraaz nahi hai. Main jaise chahe waise kapde pahan sakti hun. Maine ek bhure rang ka skirt aur safed top pahna tha. Mere top ke andar safed choli aur skirt ke andar safed chaddi thi. Maine unchi aidi ki scanal pahani aur apne pati ka intzaar karne lagi. Barabar 1.30 baje mere pati ka phone aaya aur unhone mujhe neeche, building ki lobby me aane ko kaha. Maine sasu maa ko bataya aur  building ke neeche aayi.

Hum jaldi hi Hotel President pahunch gaye. Mere pati ne wahan ke staff ko car park karne ko di aur ham dono gale milte, ek dusre se apne sexy jism ragadte huye hotel ke restaurant me daakhil huye. Khane ke pahle humne thande ka order diya. Mere pati ne apni kursi meri taraf gumaai aur mere chehre ki taraf dekhne lage. Unki aankhon me shararat, pyar aur chudai ki chah saaf nazar aa rahi thi. Hum ne khane ka order diya aur hum idhar udhar ki baaten karne lage. Beech beech me hamesha ki tarah wo mere husn ki taarif bhi kar rahe the.

Khana table par aaya to ham baaten karte huye khana khane lage. Hum ne khana  khatam kiya aur ab hum ko talash thi kisi aisi jagah ki jahan hum ek fatafat chudai karke apne jismon ki aag ko bujha saken.

"Swimming Pool" Mere pati ne mere kaan me kaha to main apna purse le kar khadi ho gai aur swimming pool ki taraf badhi. Mere pati mere peeche peeche aa rahe the.

Jab hum swimming pool par pahunche to dekha ki wo sun saan pada hai aur dopahar me is samay wahan koi bhi tairne wala maujood nahi hai. Unhone changing room ka darwaja dhakel kar khola aur hum andar aa gaye. Maine apna purse wahan bane counter par rakha aur apne pati ki taraf ghumi. Hum dono ek dusre ko dekh rahe the. Meri chut me khujli aur chulbulahat shuru ho gai thi jo mujhe bata rahi thi ki mujhe, meri chut ko, mere pati ke jawan, lambe, mote aur garma garam lund ki kitni jaroorat hai.

'' Darwaja band kardo" Meri aawaj khali kamre me goonj rahi thi.
Wo ghume aur unhone changing room ka darwaja andar se band kar diya. Changing room me hum dono akele the. Fatafat chudai ke liye ye bahut achhi jagah thi. Wo dhire dhire chalte huye mere nazdeek aaye to mere dil ki dhadkanen badhne lagi, saansen tej hone lagi aur nason me khoon ki raftaar badh gai. Unhone apna hath meri gardan ke peeche rakha aur aur hamare sexy aur rasile honth aapas me mil gaye. Unki jeebh meri jeebh se khelne lagi. Ye aisa chumban tha jis se koi bhi ladki pighal jaati hai.

Unhone apne honth mere hothon par se hataye aur unke hath mere sexy jism par phirte huye mere mamme, meri chuchiyon par pahunche to unhone meri chuchiyon ko gadi ke horn ki tarah dabaya. Meri dono nippal sakht ho chali thi. Unke hath mere jism par rengte huye meri gand par pahunche. Wo mere samne apne ghutnon par baith gaye aur unke hath meri nangi sexy taangon par phirte huye upar aane lage to romanch se mere royen khade ho gaye. Maine apni saanse rok li thi aur unke hath dhire dhire meri skirt ke andar pahunche. Unhone apni ungli meri chut ki deewaron ke beech ghumaai to hum dono ne hi mahsoos kiya ki meri chut kafi gili ho chuki hai. Unhone dhire se meri chaddi kheench kar neeche kar di aur maine apne pair utha kar chaddi ko bahar kiya. Unhone meri chaddi utha kar sunghi aur mere chut ras ki sugandh li. Jab unhone meri skirt upar uthaai to maine apne pair chaude kiye aur unhone meri chut ko chum liya. Maine apni gand counter ke kone par tikaai aur unki ungki dhire se meri chut ki daraar me ghum gai. Meri gand apne aap hi upar neeche hone lagi kyon ki main to jaldi se jaldi unke lund ko apni chut me khaa jana chahti thi. Par unko chodne ki itni jaldi nahi thi. Wo mujhe aur garam karna chahte the, aur satana chahte the. Jab unhone apni jeebh meri chut par bahar aur andar phiraai to main jaise swarg me pahunch gai. Phir unhone anpni jeebh meri geeli aur nashili chut ke andruni bhaag par phiraai to mere pair apne aap hi chudai ki chah me aur acaude ho gaye.

Unki jeebh meri chut par ghumti hui meri chut ke andar jaa kar mujhe madhosh karne lagi. Meri chut ka dana tan gaya jispar unki jeebh ne kamaal kar dikhaya. Meri saansen aur tej ho gai, mere muh se anand bhari chitkaar nikal rahi thi. Meri ungliyan unke hath par kas gai aur mujhe laga ki main chudwane ke pahle hi jhad jaaungi.

Ab unhone mere top aur meri choli ko upar karke meri chuchiyon ko bra ki kaid se aazaad kardiya. Meri dono gulabi nipples tan kar khadi ho gai aur mere pati ne ek nipple apne muh me li aur usko chusna shuru kardiya. Maine apna hath neeche kiya aur unke pant ki zip khol di. Jaisa ki upekshit tha, unka chudai ka auzaar, unka lauda tan kar khada hua tha aur chut chudai ko tayyar tha. Unki jeebh sexy tareeke se meri chuchi, meri nipple par ghumti gai aur maine unke lund ko khuli zip ke andar, unki chaddi ke uparse hi jor se pakad liya.

Ab unke muh me meri dusri nipple aa gai aur uttejna ke maare unhone kareeb kareeb meri nippal par kaat hi liya tha. Unka hath neeche hua aur unhone meri chut ke daane ko apne anguthe se dabaya to meri gand counter se upar uth gai.

Unhone apna khada hua lamba aur mota lund chaddi se bahar nikaalne me meri madad ki aur maine unke lund ko pakad kar apni geeli garam chut par ragda. Unke lund ko apne muh par paa kar jaise meri chut bahut khush ho gai aur hamesha ki tarah dher sara ras meri chut se bahar aaya. Maine apne ghutnon ke bal baith kar unke tan tanate huye laude ko apne hath me pakda. Main unka lund chusne ko tayyar thi aur main jyada intzaar nahi kar saki. Maine turant hi unke lund ke muh par, supade par apni jeebh phiraai.

Ham dono hi apni chudai jald se jald poori karna chahte the, is se pahle ki koi hamko wahan dekhle.

Mujhe pata hai ki mere pati chudai me bahut mazboot hain aur hamesha hi unke lund se paani nikalne me bahut samay lagta hai. Isliye mere liye ye jaroori tha ki chut chudai ke pahle unke lund ko itna garam kardiya jaaye taki unka lund meri chut me apna paani nikaalne me jyada waqt na lagaaye. Aur iska ek hi raasta tha ki main unke laude ko chus chus kar paani nikaalne ke aadhe raaste tak le jaaun. Mere pati hamesha hi kahten hain ki main bahut achha lund chusti hun aur aaj ek baar phir main apni lund chusne ki kaabliyat unke lund par dikha rahi thi.

Unka aadha lund mere muh me tha aur main usko chuste huye mere muh ke andar bahar kar rahi thi, jaise unka lund mere muh ko chod raha tha. Ye mere anubhav se mujhe pata chala ki ab main unko kafi garam kar chuki hun aur ab chut aur lund ki chudai me wo mere sath hi jhadenge, to maine unka khada lund apne muh ki pakad se aazaad kiya.

Mere pair unki kamar se lipat gaye, unke hath meri gand ke neeche the aur unka lamba aur mota lund meri chut me ghusa hua mujhe chod raha tha. Shuruwaat se hi unke dhakke kafi tej the kyonki wo pahle se hi garam the. Maine apna hath neeche karke khud hi apni chut ke daane ko masla jis se main jaldi hi jhad gai, par mere pati meri chut ko lagataar chod rahe the. Do chudai ke deewane chudakkad apna chodne aur chudwane ka kaam bahut man laga kar kar rahe the. Jaldi hi main dusri baar jhadne ko tayyar thi. Meri saanse tej ho gai, badan akadne laga aur maza badhta gaya.

Ek jordaar dhakke ke sath unka lund meri chut ki gahraaiyo me apne lund ras ki barsaat karta hua meri chudai ki pyas ko bujhane laga. Main khud bhi bahut jor se jhad chuki thi. Ham dono ki aankhon me param santushti ke bhaav the. Unke land ne meri chut ke andar apne paani ka antim fawwara chhoda aur wo mujh se lipat gaye.

Un se lipte huye, maine unke kaan me kaha - " Mujhe mootna hai."
Wo muskarate huye bole - Chudai ke baad hamesha hi tumhara moot nikalta hai.

Unhone apna naram padta lund meri chut se nikaala to maine apne pair jameen par rakhe. Mere pair kaamp rahe the. Main thik se khadi nahi ho paa rahi thi. Unhone mujhe kamar se pakda aur meri taraf dekh kar muskaraye. Aisa jordaar, damdaar aur tej chudai ki wajah se hua tha.

Meri takat wapas aayi to maine counter pakad kar apna santulan banaya. Main samne bane sauchalay ki taraf badhi. Maine apne purse se tissue paper nikaala aur toilet seat par baithi. Maine dekha ki mere pati bhi wahan changing room ke wash basin se tissue paper le kar apna geela lund saaf kar rahe hai. Phir unhone apna lund wapas apni chaddi me, apni pant ke andar daala aur zip band ki. Unhone meri neeche jameen par padi chaddi ko uthaya aur meri taraf dekha. Kyon ki darwaja khula hua tha aur wo mujhe moot karte huye dekhne lage.

Maine moot kar apni chut ko tissue paper se saaf kiya aur jab main khadi hui to unhone meri chaddi mujhe pakdaai. Maine chaddi pahni aur apne haath dho kar saaf kiye. Maine apne kapde thik kiye, Unhone darwaja khola aur main apna purse uthakar unke hath me hath daale bahar aayi.

Bahar koi nahi tha aur kisi ko bhi pata nahi chala ki hum wahan ek garma garam chudai kar ke nikle hain. Ye ek bahut romanch se bhari chudai thi. Hum bahar aa kar apni car me baithe to maine apne pati se kaha ki mujhe kuch chaddiyan khareedni hai.

Jaldi hi hum bazar pahunche aur unhone car ek bahut badi dukaan ke saamne  roki. Ham dono ne hi dukaan me pravesh kiya aur counter par jaa kar maine apne liye chaddiyan dikhane ko kaha. Sales girl ne kai tarah ki chaddiyan mujhe dikhaai to maine unme se ek chaddi uthakar puchha ki trial room kahan hai. Main hath me chaddi le kar trial room me gai aur mere pati bahar mera intezaar karne lage.

Trial room ke andar aakar maine wo chaddi pahni to mujhe laga ki wo chaddi meri gand ke naap se thodi chhoti hai. Main wahan khadi soch rahi thi ki kya kiya jjaye, tab, mere pati ka mobile par phone aya ki mujhe itna samay kyon lag raha hai. Maine apne pati ko bataya ki chaddi thodi chhoti hai to mere pati ne mujhe wahan rukne ko kaha aur bole ki wo khud dusri chaddi le kar trial room me aa rahe hain. Unhone sales girl ko bataya to usne thodi si badi size ki kuch chaddiyan mere pati ko di jinke sath mere pati trial room me aaye. Andar aakar unhone darwaja andar se band kiya aur meri taraf ghume. Main wahan kamar ke neeche nangi khadi thi. Maine unko kaha ki wo chaddi mujhe bahut pasand hai par jara chhoti hai. Un ke hath me bhi bahut sundar sundar chaddiyan thi aur unhone mujhe we chaddiyan try karne ko kaha.

Main jaise hi unki llayi hui chaddiyon me se ek pahn ne ko neeche jhuki to unhone mujhe peeche se pakad liya. Main chaddi jameen par chhod kar kahadi hui to wo mujhe kiss karne lage aur meri chuchiyan dabane lage. Unhone meri nangi jhaanghon aur meri nangi gand par hath phraya to main bhi bekaabu hone lagi. Main achhi tarah samajh chuki thi ki wahan bhi meri jamkar, ek fatafat chudai hone wali hai. Pichhle ek ghante me hamari ye dusri chudai dusri jagah par hone wali thi. Hum jaante the ki hum ko bahut jaldi jaldi chudai karni thi, is se pahle ki koi darwaja khat khataaye, hum ko chudai poori karleni thi.

Unhone mujhe apne saamne ghodi ban ne ko kaha. Maine diwar par lage ek dande ko pakda aur apni gand unki taraf karke kisi kutiya ki tarah, ghodi ki tarah jhuk gai. Unhone apni pant ki zip khol kar apne khade huye, tan tanaate huye laude ko bahar nikaala aur usko meri gand ki daraar par phiraya. Meri chut ka muh unki taraf tha par wo meri gand par lund gumaate rahe to main samajh gai ki wo meri gand maarne ki tayyari kar rahe hain.

Main chup rahi kyon ki mujhe unse gand marwana bhi bahut pasand hai. Par is waqt meri gand andar se saaf nahi thi aur unke paas condom bhi nahi tha. Is baar wo meri gand bina safai ke, bina condom lagaye, ek dukaan ke trial room me pahli baar maarne jaa rahe the aur main to iski kalpana karke hi romanchit ho uthi.

Apne lund par aur meri gand ke chhed par thoda thook laga kar jab unhone apne lund ko thoda meri gand me daala to laga jaise meri gand phat jaayegi. Haalanki unhone apna thook istemaal kiya tha par phir bhi meri gand ka chhed chhota aur unka lund bahut mota hai. Kareeb aadha lund meri gand me ghusa kar wo dhire dhire dhakke maarte huye apne lund ko meri mastaani gand me andar bahar karne lage.

Jaldi hi mera dard kam hua aur hamesha ki tarah mujhe gand marwane ka anand aane laga. Ab wo apna pura lund meri gand me ghusa kar meri gand maar rahe the. Pichhe khade ho kar, meri gand maarte huye wo apne hath se meri chut ke daane ko masalne lage taki main chudwane ka poora maza le sakun.

Gand marwate huye aur chut ka daana masalwate huye main jhad chuki thi par unka meri gand maarna lagataar jaari tha kyon ki mujhe pata hai ki unke lund ka paani itni jaldi nahi nikalne wala. Main jhuki hui, bina ruke unse gand marwati gai taki unke lund ka ras meri gand me nikal jaaye. Thodi der baad, meri gand maarte huye unke lund ne meri gand ko apne lund ras se laba lab bhar diya.

Unhone meri gand maar kar jaldi se apne lund ko meri gand se nikaala aur maine apni gand saaf karke nai chaddi pahan kar dekhi. Wo meri gand ke naap ke liye barabar thi. Phir maine nai chaddi utaar ke apni chaddi pahni, apna skirt pahna aur hum dono apne apne kapde thik karte huye trial room se bahar aaye.

Counter par pahunch kar maine sales girl se nai chaddiyon ka bill banane ko kaha. Wo sales girl hamari taraf kuch is tarah dekh rahi thi mano puch rahi thi ki trial room me chaddi pahan kar dekhne me itna samay kyon laga. Mujhe pata nahi ki wo samajh paayi ya nahin ki humne uski dukaan ke trial room me kya kiya hai. Hum ne chaddiyon ka bill chukaaya aur dukaan se bahar aa gaye.

Unhone mujhe ghar chhoda aur apne office chale gaye.
Kai dino ki, man me dabi din me chudwane ki ichha bahar jaa kar chut chudwa kar aur gand marwakar poori ho gai thi.

Achi Lagy tu Comment Lazmi Karein

APni Story Post Karny k Liye mjhe email karein

Bhabhi Ki Chudai kahani Urdu Sexy Stories


Ladkiyan apne boobs dabane lagenge aur choot ragadne lagengi aur kisi se chudwane ke liye utawali ho jayengi to doston main jaanta hoon aapka waqt kitna kimti hai to ise naa gawate hue main main apni story start kata hoon agar meri kahani acchi lagi to aap se request hai ki mujhe feedback dena naa bhule aur mujhe mail karein mera e-mail id hai shadd2_in@yahoo.com to kahni par aate hai baat us samay ki hai jab

Main 12 ka exam khatan ho gai thi aur vacation suru ho gai thi to maine socha ke kyun naa gaon ghum aaya jai maine apne ghar waalon se poocha to unhone kaha ke acchi baat hai tum gaon bhi ghoom aaoge aur apni hone wali bhabhi se bhi mil aaoge aur tum unke ghar mein hi rehna dosto main batana chahta hoon ke mere bhai ki shaadi tai ho gai thi gaon mein aur diwali mein shaadi hone waali thi waise unke

Parivaar se hamari kaafi poorani jaan pehchaan hai aur  jinke saath mere bhai ki shaadi hone wali thi use bhi main pehchaan ta tha to sabhi ne kaha ke jaake aao 1 mahine ke liye maine khus ho gaya socha ke jara mahol bhi change ho jayega to maine apna reservation karwaliya doston mera gaon kanpur hai so maine tatkal ki ticket nikal wali aur 2 din baad main gaon ke liye rawana ho gaya train kafi bhari hui

Thi jo ke akshar hoti hai mere samne wali berth mein family the jinme maa baap chota bhai aur ek khoobsurat ladki bhi thi maine socha raasta acche se kat jayegi train ne apni raftar le li main un logon se baat chit chalu ki unhone bhi mujhse baat chit ki humne khana bhi saath mein khai aur woh ladki mere saamne wali seat mein pair faila ke baithi thi aur baat karte karte mujhe tirchi najro se dekhe jaa rahi thi maine use

Smile di badle mein usne bhi muhe smile di fir hum dono ek doosre se baat chit chalu kardi aur raat mein sote samay main upar wale birth mein soya jo ke mere naam par resrve thi aur who khubsoorat ladki mere saamne wali seat par aakar let gai raat bhar hum dono ne baate ki subah kab hui pata nahi chala fir main kanpur pahuch gaya mujhe receive karne bhaiya ke hone wale sasur aaye yaane ki father in law aaye maine

Unke pair chue aur ghar ki aur chal diye hum jo ki station se 20 min ki doori par hai by car to main ghar pahuch gaya aur sabhi se mila fir meri najar meri hone wali bhabhi par padi wow main to unhe ek tak dekhta hi reh gaya woh ek bahot hi khoopsurat dress mein thi woh kya khoobsurat lag rahi thi bayan nahi kar sakta jo main us samay feel kar raha tha woh aap logon ki samajh mein nahi aayega woh ek

Pari jaisi lag rahi thi maine unke paas gaya aur hi bola badle mein unhone mujhe hello bola aur poocha kaise ho maine kaha aap ko dekh liya ab bilkul theek hoon to woh sarmagai fir main haath mooh dhul kar sofe mein baith gaya aur chai nashta ki maine us din kuch khas to nahi hua phir raat mein hamne sone ki vyavastha ki meri choti maami aur unke bacche neeche wali room mein sone gai aur nani badi mami jo ki

Meri hone wali bhabhi ki maa thi woh terrace mein sone aai jahan main aur bhabhi bhi sone wale the aur beech ka room poora khali tha unka ghar double mala ka tha aur hum kuch is tarah se soye nani mere bagal wali khaa tpar meri bhabhi mere sar ke peeche wali khaat par aur unki mom kinare par meri bhabhi aur mera khaat ek doosre ke touch mein tha horizontal and vertical position par so raat mein nani aur mami to

So gai par hum dono bate karte rahe kyunke hum bachpan ke friends hain aur main ipod sun raha tha jiska ek cod mere kaan mein aur doosra bhabhi ke kaan mein tha meri hone wali bhabhi ka naam neha tha waise maine unke figure ke baare mein aaplogon ko batana hi bhul gaya unka gigure kuch 34 24 34 hoga mere man mein unke liye kuch galat nahi tha kyun ke hum bachpan ke friends the aur woh meri hone

Wali bhabhi thi raat kaise beet gai kuch pata hi nahi chala naa woh soi naa main doosre din bhi yahi silsila chalta raha fir dopahar ko main gali ke ladkon ke saath hamare saamne wali ground mein match khel raha tha main jeans aur black innerwear mein tha with a black goggle main jab batting kar raha tha tab woh balcony se mujhe dekh rahi thi aur cheer up! Kar rahi thi main bhi kafi foorti se batting karne laga aur

Kafi saandar shot laga raha tha with cool attitude bhabhi ko sayad ye dekh accha lag raha tha match khatam hone ke baad main neeche wale rrom mein chair par baitha jahan ke koi nahi tha aur bhabhi ko aawaj lagai ke neha paani leke aa (shadi nahi hui thi isliye main unhe naam se pukarta tha maine pehle hi unhe keh diya tha ke shaadi ke baad hi tumhe bhabhi bulaunga woh bhi maan gai) fir neha pani leke aagai maine

Paani piya aur ac ke saamne apni bandi khol kar khada ho gaya bhabhi boli shadd u have a nice build maine kaha ke kahan neha abhi to aur banana baki hai waise tareef ke liye sukriya doston main us samay health concious tha aur regular gym jaya karta tha to mere sareer se pasine beh rahe the bhabhi ne towel liya aur mere sene se pasine pochne lagi maine kaha ke are neha tu to abhi se mera itna khayal rakh rahi hai meri

Bhabhi banne ke baad kitna khayal rakhegi unhone kaha ke main teri bhabhi baad mein banungi pehle hum ek acche dost hai fir raat ko hum wahi ipod mein gaane sun rahe the main apna haat peeche rakh kar so raha tha aur kuch der baad neha mere haaton ki naakhunon se khel rahi thi aur boli ke kitni acchi nakhoon hai tumhari maine kahan haan woh to hai fir dheere dheere woh mere haath mein apne naakhunon

Se gudgudi karne lagi mujhe kaafi accha lag raha tha aur isime saari raat gujar gai 2 din tak aisa hi chalta raha fir ek din dopahar ko main apne kapde dhoond raha tha kyun ke main naha ke nikla tha aur maine neha se poocha ke mere kapde kahan hai usne kaha ke upar faila hua hai jaakar le lo main wahan gaya maine kaafi dhunda par mujhe nahi mila maine neha ko aawaj lagai ke yahan aakar bata ke kahan hai mera

Kapda to usne ek rassi se mujhe nikal ke di aur kaha ke dikhta nahi kya din mein yahin par to faili thi maine kaha thanks aur doston main us samay sirf towel mein that haan under underwear pehna hua tha jaise main seedi se neeche aane laga tab meri towel khul gai aur jamin mein gir gai neha ne dekh liya aur hasne lagi maine kaha ke kya has rahi ho to woh chup ho gai fir uska dhyan mere underwer par gaya main cur

Underwear pehanta hoon woh bhi jockey kaa tha woh use dekhti rahi maine kaha ke kya dekh rahi ho usne kaha ke kuch nahi mere man mein abhi tak uske liye galat bhawna nahi thi phir raat ko hum sone lage us raat neha kaafi haseen lag rahi thi kyunke woh makeup karke sone aai hui thi woh ek nighty mein thi main use dekhta hi raha fir hum late gaye aur gana sunne lae us din kaafi garmi thi is liye maine bandi

Nahi pehni thi sirf 3 forth pehna hua tha daily ki tarah neha mere nakhunon se khel rahi thi mujhe bhi accha lagta tha ye sab mujhe kuch need sa lag raha tha kyun ke us raat humne jyada baate nahi ki thi woh sirf mera haat pakad ke apne nakhunon se mujhe sehla rahi thi so mujhe neend aane ladi dheere dheere uska haath badhte hue mere arms tak aa gaya main so raha tha fir woh mere hoton ko sehla rahi thi mujhe

Kuch pata nahi chala fir usne apne haath mere chati par sehlana chalu kiya main garam hone laga aur achanak meri need khul gai maine dekha ke neha ye sab kar rahi thi maine uska haath pakad liya sabhi gehri neend mein so rahe the maine usse aankhon mein dekha to uske aankhon mein ek nasha tha maine mujhe kaafi acchi lagrahi thi us pal mere dimag mein apne bhai ka khayal aaya fir socha chodo jo hota

Hai hone doon fir maine uska haath chod diya usne fir mera haat pakda aur use chumne lagi main kaafi garan hone laga aur controle khone laga fir maine apna haat uske haat mein sehlane laga use bhi maja aa raha tha aur fir maine apne fingures uske lips par rakhe woh meri fingures ko kiss kar rahi thi uske baad maine apni fingures uske lips par ghumane laga uske mooh se kuch aawaje aane lagi maine socha ke uski

Aawaj sunkar sabhi jag jayenge maine use kaha ke chalo neeche wale room mein usne kaha ke theek hai doston jaisa ke maine bataya tha ke beech wale floor par koi nahi sota hai so main pehle neeche gaya aur 10 min baad woh bhi aa gai maine uska face pakad kar uski aanko mein dekhne laga uski aankhon mein pyas dikhai de rahi thi maine uski aakhon ko chuma fir uski lips kissing start ki usne bhi mera poora saath

Diya uske baad maine use bed par leta diya aur usle bagal par let gaya aur uske baad hum ek ddosre ko chipak kar ek doosre ko kiss karne lage fir maine apna haath uske boobs par kapdo ke upar se rakha kafi naram tha yaar main use thoda thoda dabane laga use kaafi maja aa raha tha aur boli ke shadd dabao ise joor joor se maine waisa hi kiya aur jor jor se dabane laga fir maine uski nighty nikal di aur ab woh mere saamne

Bra aur panty mein thi jo ki black colour ki thi maine uske poore body par kiss karne laga aur woh pagal ho rahi thi fir maine uske bra ke upr se uske boobs dabane lage aur mooh mein bharke choosne laga woh ucchal rahi thi fir maine uska bra ka hook apne daaton se khol kar bra ko nikal diya wah kya round boobs thi yaar with a pink nipples mere mooh mein paani aane laga main uske nipples ko chus rahatha aur ek ball ko

Haaton se daba raha tha fir woh mere upar chad gai aur mere saare kapde nikal di sirf  mera underwear rehne di aur mere poore body ko kiss karne lagi  fir usne mere underwear ke upar se hi mere lund ko ragadne lagi main paagal sa hone laga woh meri goti bhi sehla rahi thi fir usne apne daaton se mera underwear nikal diya mera lund fanfanata hua bahar aagaya woh khus ho gai mera lund dekh kar aur dar bhi rahi thi ke

Itna bada lund woh jhel kaise paigi uske mooh mein pani aane laga par woh ruk gai maine poocha ke kya hua usne kaha ke itna bada main nahi le paungi maine kaha ke kuch nahi ladkiyan to isse bhi bada bdaa jhel leti hai fir woh maan gai maine use mooh mein lene ko kaha pehle to woh maane ke liye tayyar nahi hui par seduce karne par woh maan gai aur mere lund ka supada apne mmoh mein leke chatne lagi main

Saatwe aasman par tha aphir woh thoda thoda karke mera poora lund apne mooh mein leke blowjob dene lagi main bhi ucchal ucchal ke uske mooh mein fatke lagane laga fir woh mere goti ko sehla ne lagi fir unhe bhi mooh mein bhar kar chatne lagi aisa 10 min tak chalta raha fir maine use leta diya aur uski panty nikal di waah ka choot thi choti si aur bina baal wali thodethode baal the par naa ke barabar main uske chut ke

Paas apna mooh daal diya aur apne jeep se chatne laga use kaafi maja aane laga woh mere baalon so sehla rahi thi fir mere mooh ko apne chut par dabane lagi aur apne taango se mujhe jalad liya fir woh jhad gai fir maine der naa karte hue apna lund uske choot mein daala to thosa saa hi gay woh chillane lagi maine socha ke sabh uth jayenge fir maine apna lips uske lips par rakhkar ek aur jhatka diya to mera aadha

Lund uske choot ke andr pel diya uske aankho se paani aane laga maine uske lips ko chusta hi raha aur kuch der ke liye ruk gaya jab dekha woh saant ho gai hai fir ek jor kaa dhakka diya aur mera poora kaa poora lund uska seel todta hua andar chala gaya woh chillana chah rahi thi par maine uska mooh apne lips se daba rakha tha phir main dhakka dena start kar diya uske mooh se aaahhhhh uumm iiiissss jaisi aawajein aane

Lagi woh bhi mera poora saath de rahi thi main jhadne waala tha isliye maine apna lund bahar nikal diya aur uske mooh mein daal diya aur 2 min baad mera jhad gaya tha aur usne mera saara lund apne jeeb se chat chat kar saaf kar diya raat ke 3:45 baj rahe the phir humne apna apna kapde pehan kar upar aagaye dekha sab gehri neend mein so rahe the maine poocha ke kaisa laga usne kuch nahi kaha bas mere lips mein

Kiss ki aur let gai apne bed mein so doston kaisi lagi meri story agar aap ko meri story acchi lagi ho aur aap chahte ho ki main aisi aur kahaniyan aapke saath share karoon to mujhe mail karna mat bhulna aur khaskar mumbai ki auntyon se kehna chahta hoon ke main aap kaa toy boy banna chahta hoon so if u like me then send a Feedback  on my mailing address urdustory4you@gmail.com till then bye main aap ke jawab kaa intejar karunga

Urdu Kahani sharmila’s picture


I am IMRAN 29 married male from PAKISTAN ajj me apko apni sachi story sunany laga hu is story me sirf itna jooth hai k me ny lerki ka naam change kiya hai baki sab aik aik lafz sach hai. mere zindagi me bohat si lerkiya ai bohat sex kiya bohat enjoy kiya lakin ye lerki jiski me ajj story apko sunany ja raha hu wo lerki sab sy alag thi. me aj apko batao ga k me ny kis tarha aik shareef lerkee ko sex kerny py agree kiya oor phir usko apna dewana banaya oor phir us sy jo chaha kiya.
ye kahani ajj sy 10 saal pahly 1998 ki hai jab me 19 years ka tha i m looking smart and strong i have real long hard fat and red pink cock.
me pakistan ki city lahore ka rehny wala hu oor ye kahani jo me apko sunany ja raha hu wo mere hee town me rehny wali aik married woman ki kahani hai.
hamary town me aik ger hai jis me aik lerka rehta tha jis ka naam aamir ha wo apny maa baap ka akyla lerka tha wo itny ameer nahee thy. aamir ki shadi 1996 me hui tab me solah ya satrah saal ka tha. aamir ki shadi k takreeban 6 months k bad hee usky mother fathe ki aik accident me death ho gai. amir oor uski wife jiska naam ANILA ha ger me akely rehty thy phir uski anila ki mother yani aamir ki saas unky ger rahy lage kuch wakt guza aamir ky mali halaat mazaad tang ho gay shadi ko takteeban 2 saal ho gay thy lakin koi bacha b nahee tha phir aamir ny out of countr jany ka socha kuch dino bad aamir ka visa lag gaya to us ny socha k me out of country set ho k apni biwi ko b wahee bula lu ga.

aamir chala gaya ab aamir k ger uski biwi oor aamir ki older saas bas dono maa beti rehti thee. mera ger aamir k ger k bilkul samany tha oor mery ger walo ka anila oor uski mother k sath kafee mail Jool tha jiska mujy kafee faida hua.
yaha me apko bata du anila k bary me wo takreenab 26 years ki thi tab wo aik bohat hee shareef bohat smart bohat hee beautiful lerki thi. me us time takreeban 19 ya 20 years ka tha. anila bohat hobsurat jism ki malik thi. uski ankhy moti moti oor gulabi hont thy oor uska complaction red pink fair tha. uski lambi hight thi. lamby baal jo uski hip sy nichy aty thy. patli lambi oor dood sy zayada wite gerdan jisy dekh k kisi ka b dil kery choomny ko. hont to aisy k banda hontoo ko chossy to shaid chosta hee rahy. uski figer thi 34 26 38. uski breast asy gool gool oor tany huwy thy jisy dekh k koi b aik dafa dekh k dusree dafa zaroor dekhta. tany huwy breast k nichy patlli si kamer bohat gazzab ki lagti thi sath patlli kamer k nichy baree baree baher ko niklli hui uski HIP ufffff wo kayamat ki hobsurat thi. mere age us time 20 k kareeb thi me ny us time b oor us k baad b bohat si lerkio k sath sex kia lakin mera yakin kary me ny us sy pahly b oor usky baad b aj din tak us jaisy beautiful,inocent, oor itny piyary jism ki lerkee nahe dekhee. her lerki me ye sab cheezy hoti hai lakin anila ki her cheez he aik sy bhar ker aik thi.
wo aisy jism. asy face ki malik thi k me yakin k saath keh sakta hu k jo koi b usy dekhy (kapro me ya nanga)to aik dafa ye zaroor kahy k wakai sar k balo sy pao k nahun tak her jaga sy HUDA ny usy hobsurat banaya hai sar sy pao tak kisi cheez ki kami na thi us me. me kehta hu k shaid hee duniya me usy hubsurat lerki me dekh sakoo.
hubsurtee k sath sath wo bohat hee shareef b thi. lakin kismat ny usky sath kuch galat kia k uski shadi k 2. adhai saal baad hee uska hasbanh aamir out of country chala gaya. oor anila ko apni jwani ka pura maza b nahe leny diya. aamir gaya to ye soch k tha k jaty he me set ho jao ga oor jald hee anila ko b uder bula lu ga.
wakat guzarta gaya. anila ko jab b koi kaam hota yani koi cheez mangwani hotee to wo mujy awaaz dy k bula leti ya uski maa mujy awaaz dy k bula letee. kio k me us time 19. 20 saal ka tha oor anila 27 ki ho gee. me usy kafi chota tha lakin wo phir b kabi mery samny dupaty k bagai nahee ai thi.
yaha me apko bata du k me jabky 20 saal ka tha lakin us age me b me ny bohat si lerkio sy sex ker chuka tha yani me sex me bohat expert tha. lakin pura muhalla mujy bohat shareef samajta tha.
me jab anila k ger jana shura huwa to me ny anila sy sex kerny ka soch liya lakin ye kaam bohat mushkil tha aik to wo bohat shareef thi. dosra uska mery ger walo sy bohat mail jol tha. dosry hamsayoo sy wo bat cheet nahee kertee thi. me ny us k sath sex kerny ko apna makssad bana lia us time me ny F. A. k paper diy thy oor me free he hota tha. ab me ny anila ko chodny ko apna makasad bana liya. kisi b lerkee sy sex kerny ka mera aik apna hee stayle ha me lerkee ko itna majboor ker deta tha k wo chahy kitnee hee shareef kio na ho wo sex kerwany py aa jatee thi. ye sab tariky me apko b batao ga.
ab me anila ko chodny k lea planing kerny laga. me chahta tha k anila hud mujy kahy k mery sath sex kero kio k jab tak me kisi lerki ko baybas majboor na ker leta mujy sex kerny ka mazaa hee nahee ata tha mera aik apna style tha. wasy sab log mujy bohat shareef samjty thy.
ab me anila k ger jany laga usky sary kaam sham yani koi b cheez mangwani hote to me hee laa k deta tha. din me 3 ye 4 dafa usky ger jana mera mamool tha lakin me anila ko ye show hee nahee hony deta tha k me us py gandi nazar rakhta hu. me bohat shareef lerkoo ki tarha jata ankhy juka k usy baat kerta wo koi kaam kehtee to sar juka k jata oor juka k aa jata yani app keh sakty hai k me bohat shareef bana huwa tha. lakin jab wo ider uder dekhtee to me us ky BREST jinka me dewana tha ko dekhta. wo jab mere taraf back ker k chalti to doooooor tak me uski hip ko dekhta rehta.
mazy ki baat hai jab me usky ger jata to wasy to mera sar kafee joka hota tha lakin phir b me usko kafee had tak dekh leta tha oor jab me usky ger jata mera LAN khara ho jata tha. dil to kerta tha abi ka bai chod du lakin kia kerta mujy garam garam khany ki adat nahee thi me to bohat skoon sy thanda ker ker k khany ka adee tha.
mere sharafat k dramy ka ye faida huwa k ab anila mery samny jab ati to kaee dafa uska dupata breast sy utra hota yahi galy me hota ya kando py hota tha jis sy mujy usky khary khary dood dekhny ko mill jaty. me kafee maza kerta. mera lan jo 10″ ka tha khara he rehta usy dekh ker.
aik din anila ny mujy awaaz di IMRAN ager tum free ho to pls mery ger ana me 2 mint me chala gaya to anila ny black colour ka suite pehna tha uska dupatta breast sy utra huwa tha oor us suit ka gala kafee bara tha kio k anila mujy bohat shareef samajtee thi is lea ab muj py kafee aitmaad b kertee thi. anila ny kaha imraan ye jo bed hai isy utha k dosry room me lagana hai pls mujy sy nahee uthaya jay ga tum mery sath help ker do kio k uski maa kafee older thi oor sara din letee rehtee thi. me ny kaha theek hai batay kider lagana hai bed ko ham dono ny bed ko uthaya me ny uthaty uthaty bed ko zoor sy uski taraf dakka diya jis sy wo bed ko mazbotee sy pakrny lagee bed ki taraf dihaan hony ki waja sy usy pata hee nahee chala k uska dupatta usky breast sy utter chuka hai oor jokny ki waja sy usky white white dood sy zaya white dood baher aa rahy thy. kio k bed ka wait kafee tha is lea bed uthany sy usky gaal red ho gay thy. me ny sar jujkaya huwa tha lakin mere nazar usky breast py hee thi lakin usy nahee pata tha.
anyway ham ny bed uthaya oor dosry room me laga diya. me ny pahlee dafa usky dood dekhy thy mere halat bohat harab thi mera lan hard ho gaya tha me bed laga k ger aa gaya lakin me ny muth nahee maree kio k mujy muth marna achaa nahee lagta tha. ab me intazaar kerny laga k kab mujy wo phir bulay to me usky ger jao usko dekho.
agly din suba usny awaaz di imran me window me gaya to usny kaha jab sabzee leny jao to pls mere sabzee b ly ana me ny ka theek hai. me 20 mint bad usky ger gaya usny mujy pasy diy oor kaha sabzee ly ana me chala gay ab daily 2 time me usky ger jany laga i suba sabzee la k deny k lea dusra sham ko dood la k deta tha. ye do chaker to most hoty mery usky ger isky alawa b wo mujy koi kaam hota to bula letee.
me apko phir yaad kerwa du ye sab mere sharaffat ka hee natija tha jo wo mujy apny ger bula leti thi warna wo muhally k kisi b ger k kisi b fard sy ziyada baat nahee kertee thi. wo ye samajtee thi me bohat hee shareef hu. kio k me ny kabee sar utha k usy nahee dekhta tha. ager window me b baat kerta to sar nichy ker k kerta. uski maa b mujy bohat acha bacha kehtee thi.
aik din anila ki washing machine harab ho gai usy ny mujy bulaya oor kaha k isy chek ker do us time b anila ka dupata breast py nahee tha lakin me ny ignore ker diya me hamesha usy ingore kerta tha ta k usy pata na chal jay lakin chup k dekh leta tha. me ny washing machine ko chek kia aik jaga sy harabee thi wo me ny 10 mint me theek ker di wo bohat hush hui boli imran me too pereshan ho gayee thi itny kapry dony waly thy ager ye theek na hotee to bara masla ho jata. anila ny mujy thanks kaha me sar juka k gaya oor sar juka k aa gay.
ab dosree taraf aamir ko gay 10 month ho gay thy aamir kafee passy kamany laga tha lakin aik masla tha k usy us country ki cityzen ship nahee mil rahee thi oor na hee wo pakistan aa sakta tha na hee anila ko bula sakta tha. aamir pasy to kafee baijta tha jo k anila oor uski maa ja k bank sy ly ati thi lakin aamir uder kafee worried tha kio k wo chahta tha mery document ban jay to me anila ko b bula lu anyway wakat guzarta gaya. anila jab apny hasband sy phone py baat kertee to usky baad kafee udaas ho jatee me to samaj jata tha k anila kio udaas hai. ab me ny socha k anila ko mazeed udaas kero jisy wo majboor ho jay.
ab mera kaam shura hony wala tha me apko ye b bata du k me “dish antina” ki setting me kafee expert tha. oor me mobile ki setting me b kafee expert tha
me jan chuka tha k anila ab apny hasband ko kafee miss kertee hai oor kafee udaas rehtee. ha. aik din anila ny kaha imraan mujy mobile change kerna hai tum pls mujy koi acha sa mobile la do me ny kaha koon sa mobile lena hai apko usny kaha koi b acha sa ho mera mobile kafee haraab ho gaya hai sochtee hu new ly lu. aamir kafee passy bejta tha ab anila k halaat kafee badl gay thy me ny anila sy kaha anila aj kal NOKIA ka aik mobile bohat chal raha hai thora mehnga ha lakin bohat acha hai us ny kaha mujy la do wo mobile movie wala tha oor us me memry card b perta tha me ny moka jana oor anila ko kaha me sham ko apko mobile la k dikhao ga ager apko passand huwa to hareed ly gay usny kaha theek hai.
me ny sham ko mobile la k dikhaya anila ny kaha mujy passand hai tum aisa he mery lea b ly ao mujy anila ny pasy diy me mobile ly k aya oor anila ko dy diya usny bola imran is me mamory card nahee hai me ny kaha new mobile k sath memory card nahee miltaa wo alag sy lena perta hai usny kaha mujy wo b laa dena. me ny memry card hareeda oor apny ger aa gaya rat ko me ny apny computer sy memory card me 3 clips save ker diy clips kuch asy thy jis me aik lerka lerki k sath sex ker raha hota hai lakin full fucking clips nahee thy sirf loveing clips thy lakin nude clips thy. jisy koi b normal lerkee dekhy to aik dafa madhoosh ho jay. me janta tha k koi b lerkee chahy kitnee b shareef ho usy jab koi puchny wala na ho usky pass tanhai hee tanhai ho oor aisi lerkee ager sex dakhy ge to chahy kitni hee shareef kio na ho ge aik dafa behky ge zaroor.
me ny socha ager anila puchy ge to me bolu ga memory card me chek ker k nahee laya mujy nahee pata. dosry din me gaya oor memry card wasy he pack ker k anila ko dy diya us ny mobile me daal liya. agly din jab me gaya to anila ny mery sath clips k bary koi baat nahee ki wo mery sath bilkul theek thi me ny socha ho sakta hai usny clips abi dekhy hee na ho. agly din jab me us k ger gaya to anila wash room me thi me ny uska mobile chek kia to aik clip jisy me ny chek kia to mujy pata chal gaya k ye clip wo dekh chuki hai mujy aisy pata chala k clip us ny chalty chalty band nahee kia tha balky wasy hee stop ker k mobile ko free ker diya tha jab me ny mobile ka menu open kia to clip samny aa gay me samaj gaya k clips wo dekh chuki hai. me ny mobile rakh diya. kuch dair baad anila ai wo normal thi us ny card k bary koi baat na ki.
me ny kaha me bazaar ja raha hu ager koi cheez mangwani ho to bata dy usny mujy kuch chezy lany ko kaha itny me mobile py ring hui to usny kaha mery hasband ka fon hai me fon sun lu uski maa so rahee thi me bazaar chala gaya oor main door b band na ker k gaya me takreeban 45 mint baad wapis aya kio k me main door open hee choor ker gaya tha iss lea me janbuj k bell kiy bagai aa gaya me aya to dekha k anila apny hasband sy fon per baat ker rahee hai usy mery any ka nahee pata tha me ny anila ko apny hasband sy baty kerty suna me ruk gaya oor baty suny laga wo bohat hot lag rahee thi oor bas yahee keh rahee thi aamir ya mujy apny pass bula lo ya tun pakistan aa jao me bohat miss kertee hu app ko oor sath sath wo aamir ko puch rahee thi k app ny uder kisi lerki sy koi talluk to nahee bana liya.
wo aamir sy kafee khul k baty kerny lage anila boli aamir ap to uder ho apko kia pata mera kia haal hai me kis tarha apni raty katti hu mujy shadi k bad waly din bohat yaad aty hai. aamir pls kuch aisa kero ap mery sy millo pls me bohat miss kertee hu apko.
me baher khara sun k hush ho raha tha k mera pahla teer nishany py ja laga hai. me saree baty sunta raha jab fon band hony wala tha to me ger sy bahe nikal gaya anila ko bilkul pata hee nahee chala. baher ja ker me ny door bell di oor phir me andar aa gay anila ka face colour full red tha oor anokhy b red hui thi. oor usny dupatta nahee liya hua tha me usy dekh k samaj gaya k anila sirf clips dekh ker he maree ja rahee hai to mery agly teer sy to wo mer hee jay ge yani(MAAN JAY GE)
us din me ny loha garam jan ker apna sar utha ker anila ko sar sy pao tak dekh oor samaan usky hath me dety huwy ankhy uski ankho me dal di. ajj me baat kerty time srf uski ankho me ankhy hee dal k baat ker raha tha wo b ajj mujy kafee hayraan lag rahee thi. phir wo under chali gai dupatta liya oor mujy kehny lagi imran mery mobile ka memry card some time hang ho jata hai kia waja ho sakti hai tum ny chek nahee kia tha? me ny kaha nahee me ny chek nahee kia tha ap mujy dikhay me chek kerta hu me ny us sy mobile manga lakin us ny kaha rehny do koi baat nahee chal raha hai abi chalny do me ny kaha nahee app mujy dikhay me memory card formet ker k chek ker leta hu lakin usny nahee diya oor baat ko gool ker gaye.
me samaj gaya phir me dosra teer chalny ka sochny laga 3 din bad jab me ny mobile chek kia moka jan ker to clips wahee k wahee thy yani usny delete nahee kiy thy. ab anila kafee udaas rehny lagee thi oor mery sath kafee free hoti thi me ab uski ankho me ankhy daal ker bat kerta tha oor bohat easly us k breast ko b dekhta tha wo akksar dupatta nahee lyti thi. us k gol gol mammy orr baree baree gand mujy dewan kerti thi. me jab b usky ger jata mery lan ko to jasy khara rahny ki saza mill jatee thi.
clips deny k theek 10 din baad me ny apna agla teer chalaya me ny apko bataya tha k me DISH ANTINA set kerny me kafee expert hu me ny aik kaam kia raat ko apni shat per gaya mery ger ki shat oor anila k ger ki shat sath sath thi me easly uski shat per chala jata tha me rat ko uski chat per gaya oor uski dish ki direction russian chanels per ker di anila raat ko late time tak star plus dekhtee thee star plus ki hee frequnci py russian chanel TB6 ata tha jo k rat 12 bajy k baad full nude movies chalata tha me ny jab 1 mint k ander direction change ki to mujy pata chal gaya k ab star plus ki jaga TB6 chanle aa gaya ho ga me kafee expet tha iss lea mery lea dish ki direction change kerna koi mushkil nahee tha me ye kaam ker k aa gay. jab rat ko anila tv dekh rahee hoti thi to usky room ki light on hoti thi us raat b light on thi me samaj gaya k wo t. v dekh rahee hai. me ny b apna t. v on kia oor russian chanels dekhny laga theek 12 bajy k baad movies start ho gai me b dekhta raha me to daily hee dekhta tha lakin us raat dekhny ka maza hee kuch oor aa raha tha kio k mujy pata tha k uder anila b dekh rahee hai mujy usi ky hayaal aa rahy thy. me yehee sochta raha k anila kitna tarap rahee ho ge jisny 10 mints k clips dekhy oor pagal ho gai oor apny hasband ki minty kerny lagee to wo ager ye movies dekhy geeto uska kiaa haal ho ga. me bohat hush tha.
subah hoty hee me suba suba shat per gaya oor 1 mint me dish ki direction wapis usi jaga ker di. phir jab me sabzee la k deny k lea anila k ger gay to me anila ko dekh ker hayraan reh gay uski ankhy full red hui thi me samaj gaya k wo saree raat nahee soee. us sy bola nahee ja raha tha ajj wo kafee thkee hui lag rahee thi. dupatta b nahee tha oor shirt b kafee fitting wali thi jis sy mujy usky mammy nazzer aa rahy thy us ny black bra pehna tha jo k mujy pagal bana raha tha ajj me ny anila ki ankho me ajeeb baat dekhee ajj mujy wo kafee bybass oor majboor lag rahee thi. mujy dekh ker bohat maza aya me to yehee chahta tha.
raat ko phir me ny wasy hee kiya oor suba suba ja ker dish wapis usi direction pe ker di me ny 1 week tak aisy hee kia me ny assy week me mehsoos kiya k anila ab sex k lea pagal ho chuki hai lakin me phir b mast raha yani ignore kerta raha lakin me ny mehsoos kia k wo ab kafee free ho rahee hai mery sath ab wo dupatta ly ker mery samny nahee ati thi. wo wash room mai gai to me ny uska mobile chek kiya to us me wohee movies save thi jo raat ko TB6 chanal py chalti thi usny wo movies 15,15, 20. 20 mint ki mobile camery sy bana ker save ker rahkee thi. me samaj gaya k anila raat ko chanels per sexy movies dekhtee hai oor din k time mobile per wohee recording dekhtee hai.
mera kaam ho chuka tha. koi b jawan oor shareef lerkee jab din rat sex he sex dakhy oor wo ho b bilkul tanha uski maa dosry room me sotee thi. oor anila ko rokny ya dekhny wala b koi nahee tha asy halaat me uska dil kia karey ga ap b janty hai oor me b. oor phir anila to aisee lerki thi jiska hasnabd shadi k 1 ya 2 sal bad hee usy tanha chooor ker out of country chala gaya tha. ab aisee lerkee jis ny bohat kam arsa apny hasband sy chudwaiee kerwai ho oor hoo b jawaan to wo din raat sex dekh dekh ker kia kary ge ? ?me ye soch ker bohat hush hua. anila wash room sy ai uski kameez pichy su uthi hui thi jis ki waja sy uski bohaat hee piyaree hip shalwar sy nazar aa rahee thi jab wo chal ker gaee to mere to jan nikal gai waaaaaah kia gaaaaand thi immmmmmmm wo room me gai oor aik list mujy dee oor bola imran pls ye sara samaan mujy la do store py jana oor uny ye list dena wo samaan pack ker dy gy. me ny kaha theek hai oor koi cheez usny kaha nahee bas yehee. me ny wo list nahee parhee jab me store per gaya to shop keeper ny mujy kaha k sara samaan pack ker diya hai lakin ye jo “ALWAYS” k packet hai wo mery pass 6 nahee thy iss lea me ny 3 packet rakh diy hai me ny jab always k paid dekhty immmmmmm
me ger aya oor anila ko sary samaan k shopers diy oor wo always wala shoper open ker k bola k ye us shop per 6 paket nahee thy iss lea sirf 3 hee mily hai usny jaldi sy always k packets ko shaper me dala oor boli ok koi baat nahee
ooe room me chalee gai me ny bola anila oor kuch kaam ho to us ny mera thnaks bola oor me wapis aa gaya. me samaj gaya aj kal anila ko period aa gay hai. me ny uss raat chanels ko change nahee kiya me apny room sy dekhta raha k anila k room ki light chal rahee hai me ny 4 ya 5 din tak dish ki direction change nahee ki 6 din baad mujy pata tha k anila k period sy free ho gayee ho gee ab to usy pahly sy ziyada sex ki bhook ho ge me ny channels change nahee kiy 6 din baad mujy anila ny bulaya oor kaha imraan pata nahee mere dish ko kia ho gaya hai koi chanels nahee ata pls zarra chek ker do me ny kaha t. v on kery jab t. v on kiya to star plus waly sary chanels aa rahy thy me ny kaha sab chanels aa to rahy hai anila ny kaha imraan raat ko koi b chanel nahee ata. me ny kaha phir mujy raat ko batana me chek ker du ga us ny kaha tum ratko sona na me rat ko tumy mobile py fone ker k batao ge me ny kaha theek hai.
raat ko me ny direction change nahee ki oor usky fon ka wait kerny laga theek 12:15am ko anila ny mujy fon kiya oor bola imraan apni shat per sy hamaree shat per ja k dish ko zara hilao chanells nahee aa rahy koi b chanels nahe aa raha. me shat per gaya wo mery sath fon per baat ker rahee thi me ny kaha me dish hilata hu app mujy bata dena jab chenles clear ho jay to usny kaha ha theek hai. me dish ko aahista aahista hilaty hoy russian chanels wali direction side per ker diya wo mobile sy boli ha ha aa raha hai ab star plus me ny socha mujy pagal samjtee hai me ny russian side per dish ki hai ider star plus kasy aa gaya me ny withen 5 secend dish t wapis star plus wali side per ker di wo mobile sy boli imraaaaan phir sary chanels harab ho gy hai. me ny usy 20 mint tak tarpaya phir me ny usy wo chanels set ker diy oor bola k ager ab chanels haraab ho to mujy fon ker k batana me achee tarha sy theek ker du ga me jaag raha hu. usny mujy bohat thanks kaha oor bola theek hai ager ab koi masla hua to me tumhy fon ker k takleef du gee.
me ny 30 mint tak chanels chalny diy phir jaldi sy shat per ja ker dish ki direction wapis star plus per ker di usny mujy 1 mint baad fon ker diya oor bola imraan phir wohee masla ho gaya hai. pls shat per jana me bohat acha program dekh rahee thi star plus per me shat per gaya dish ko hilaya oor bola ay kia us ny kaha nahee me ny kaha ho sakta hai ap k room sy kahee dish ki koi wire haraab ho me ata hu chek kerta hu us ny kaha aa jao pls me pahli dafa rat 1 bajy usky gar gay me usky bed room me gaya me ne dekha k usky bister ki chader asy paree ha jasy wo ider kafee kerwaty badal chuki ho anila ko jab dekha to wo bohat hee majboor lag rahee thi kafee sexy dress pehna tha anila boli imran ami b so gai hai mujy neend nahee aa rahee thi me t. v py star plus pr drama dekh rahee thi. lakin is dish ny sara maza haraab ker diya me dil me soch raha tha ky anila mujy pagal samajtee ha jo star plus ka bool rahee hai.
me ny anila ko ajj pehli dafa itna free oor itny sexy dress me dekha tha usky kapry itny bareek thy k uska jism nazar aa raha tha me ny uskygol gol mummy dekhy to mera lan khara ho gay ajj me jan buj ker underware nahee pahen ker gaya tha mera 10″ ka lan khara huwa to saaf nazar aa raha tha me juk ker t. v ki back sy t. v. theek kerny laga jab me utha to mera lan saaf nazzar aa raha tha jisy anila ny b dekh liya me ny ignore kerty huwy bola me shat per ja k dish ko phir sy chek kerta hu usny kaha me b sath chalti hu mujy b bato k kasy kerty hai plss.
rat ka 1:30 ho gaya tha oor ham dono jab shat per gay to shat per kafee andyra tha mera lan khara tha me dish theek kerny laga issi doraan me ny anila ko dish pakrny ko kaha oor bola ap paker ke rakhna me issy achee tarha baand deta hu jab wo pakrny k lea juki to me ny andery ka faida uthaty huy usy apna lan tach ker diya me ny ye sab asy kia jasy mujy to pata hee nahee. phir anila room me gaeeoor bareehush wapis aa ker boli imraan chanels aa gay hai thanks so much.
me jab room me gaya to t. v band tha m ny t. v on kerna chaha lakin anila ny mujy bato me laga liya oor t. v on nahee kerny diya.
me chahta to ussi raat usy chood sakta tha lakin nahee me to usy mazeed majboor kerna chahta tha oor me wapis aa gaya agly din me ny anila sy pucha k ab to chanels nahee harab huy
usny kaha nahee imran thanks
ab me ussy kafee free ho gaya tha wo b mery sath kafee free ho gai thi aik din me gaya to wo zameen per bath ker kapry do rahee thi uski breast baher ko aa rahee thi lakin usny dupatta nahee lia oor kaam kertee rahee me usky pass beth gaya wo ajj mujy pahly sy ziyada bybass lag rahee thi me ny usy goor goor k dekha oor jan buj ker pucha k apky hasband kasy hai kab aa rahy hai pakistan usny aah baree oor boli pata nahee kab ana hai unko me mar jao gi to ay gy. me ny kaha asy na bola wo b to majboor hai wo boli to me b to majboor hu or phir bat ko gol ker gai wo uthi to usky mammy mujy nazzar ay me dekhta raha usny b dekha k me dekh raha hu lakin usny ignore ker diya me samaj gaya ab wo mujy hud dikha rahee thi.
agly din jab me gaya to to wo wash room me thi uski mothe ny bola imran betho anila wash room me hai aa jati hai me beth gaya uski mothe challi gai me ny anila k mobile sy memory card nikala oor apna memory card daal ker us ky mobile me aik “CALL RECORDING” ka software instal ker diya me mobile softwares me kafee expert hu me apko bata chuka hu phir me ny wo software hidden ker diya oor phir wapis apna memory card nikal diya oor uska memory card daal diya.
anila wash room sy ai to usku kapry wet thy jin sy usak jism nazar aa raha tha me ny usky booobs dekhy wo baree sexy lag rahee thi wet kapry usky jism k sath chipak gay thy oor jisam ka aik aik ang nazar aa raha tha mera to lan baher any ko tha anila mujy dekh rahe thi me ny aik hath sy apny lan ko dabaya to anila mujy goor sy dekhny lagi lakin me ny ideh uder dihaan ker diya,me janta tha k anila ab muj sy sex kerna chahti hai lakin me ye chahta tha k wo achee tarha tarap ly phir jab me usy chodu ga to usy ziyada maza ay ga. jab anila chal ker dosry room me gai to uski GAAAAAAAAAND uffffffff kia gand hila hila hila hial hila ker chelti thi ufff kesee gand thi dil to bohat kerta tha paker k chood du uski choot oor gand lakin mujy to abi usy tarpana tha.
me ny usy phir ingore ker diya wo room sy aik list ly ker ai oor bola k ye samaan la do me ny list li oor uth ker baher jany laga to mera lan jo k khara tha saaf nazar any laga meny anila ki taraf dekha hee nahee oor bilkul sidha khara ho gay me ny under ware nahee pehna tha mera lan asy jasy lohy ka raad ho khara tha anila ny achee tarhe mera lan dekh liya tha lakin me ny ignor kiya oor anila ki taraaf dekhy bagair list ly ker baher chala gaya.
me pahly apny ger aya oor apny room me ja ker list parhee list me 1 hair removing cream likhe thi me store per gaya oor sara samaan pack kerwa liya lakin wo hair removing cream nahe pack kerwai me ny us cream ki jaga hair removing lotion ly lia oor anila k ger ki taraf chal pera.
me ger aya to anila room me bethi thi me ny usy samaan diya oor bola wo jo apny cream likhe thi wo nahee milli me cream ki jaga hair removing lotion ly aya hu. ye cream sy acha hai oor iska result b bohat hai
wo to hyraan reh gai k me kia baat ker raha hu wo to yehe samjti thi k me list nahee perhta lakin wo mere baat sun ker sharrma gai oor boli imraan tumy kasy pata hai k cream sy ye lotion acha hai. me ny kaha mujy pata hai bas. usny samaan mery hath sy pakra oor room me rakhny chali gai ajj wo mery sath baree hans hans ker baty ker rahee thi lakin me thaa k anjaan bana betha tha lakin pent me lan pagal ho raha tha me lan ko thori thori dair bad dabata tha jisy anila dekhti thi me asy dabata tha jasy kisi ko harish ho to wo harish kerta hai me wasy dabata tha. phir anila k hasband ka fon aa gay to me ger aa gaya ab mujy pata tha k anila jo jo baty kery ge wo call recording waly software me record ho jay ga phir me ja k sun lu ga.
jab me agly din gaya to me ny kisi tarh anila k mobile sy memory card niakaal apna card dala oor wo software open kia jo me ny mobile memory me install ker k hidden ker diya tha open kia oor saree recording ko apny card me copy kiya oor usky mobile sy delete ker diya phir jaldi su wapis usi ka card dal diya me ny ye sab 5 mint me kia itny me anila kichen sy room me aa gai lakin usy nahee pata chala k me ny mobile k sath kush kiya hai. anila ajj kafee pereshaan thi kio k pichly 2 din sy me ny dish ki direction jo harab ker di thi. anila ajj mujy chay pilai oor kehny lagi imraan mujy samaj nahee ati mere dish kasy hil jatee hai me ny kaha hawa ziyada ati hay to hill jatee hai isy achee tarha sy baand do pls anila ny kaha.
me ny kaha kio ab phir harab ho gai ha kia us ny kaha ha me ny kaha theek hai mujy aik kaam hai me free ho ker theek ker du ga ab me zara nahry kerny laga tha kio k mujy pata chal gaya tha k wo ab un chanels k bagair nahee reh sakti. abi to mera kaam shuro huwa tha me ny chay pee oor utha to anila ny kaha kab tak free ho jao gy me ny kaha dost ki taraf ja raha hu 2 ganty tak ao ga phir aa k ker du ga us ny kaha pls yaad sy ker dena ha to tumy takleef lakin pls me ny kaha ok koi masla nahee me ker du ga. phir me aa gaya me ny apny ger aa ker wo recording sunni jis my anila apny hasband sy baat ker rahee thi
anila apny hasban sy jo baty ker rahee thi wo bohat hee sexy sexy thi balky ap yu keh sakty hai wo apny hasband sy fon per sayber sex ker rahee thi wo recording ajj b mery pass save hai me abi apko uski recording ki saree baty bata hu
anila… hello
husband.. anila kia haal chaal hai
anila.. mera haal kia ho sakta hai ap sunao app kasy hai
husband.. me b acha hu lakin yaar doucoment ka masala bana huwa hai bohat pereshan hu
anila… uski baat kat ty huwy boli apky document kab bany gay kab me uder ao ge mujy lagta hai me mer jao gi apsy milny tak
husband… pagal aisi baty nahee kerty sab acha ho jay ga..
anila… kab acha ho ga kab jab me…
husband.. janu mere jaan saber kero bas kuch hee dair hai
anila.. aamir ab saber nahee hota me bohat majboor ho chuki hu aamir ab muj sy bardasht nahee hota pls aa jao mujy aa ker immmmmmm
husband… janu kia huwa
anila… kia ho sakta hai apko nahee pata
husband… anila mere jan mere zidagi mujy batao k ap ny kon sy colour ki bra pehni hai ajj
anila ,,, bohat he sexy awaaz me boli hmm hmmm mujy nahee pata
husband… jaan kia naraaz ho hmm batao mere jaaan kon sy colour ki bra hai….
anila… hmmm aamir mere jaan ap janty ho k na me raat ko soty time bara nahee pahantee hote
husband… hmmm to mere jaan shirt b na pehna kero
anila… ap mera mazzak bana rahy ho na ?
husband… nahee mere jaan me sach keh rah hu. chalo mere jaan utaar do apny kapry
anilaa.. aaamir pls me pahly hee bohat hot hu mujy oor garam na kero pls aamir aa jao pla
husband aa jao ga mere jaan
anila.. aa jao aa ker mery sary kapry utar ker mujy sar sy pao tak kissing kero pls aamir plss aa jao mujy apki bohat yaad ata hai amirrrrrrrrrrrrr
hosband.. mujy b tumharee “WOH” bohat yaad aty hai
anila… “woh” kia ?
amir…. wo gol gol dood sy b ziyada white doooooddddd
anila.. me apko hameysha dood piny sy mana kertee thi na k dood kam pio mere figer harab ho jay ge
amir.. haa
anila.. lakin aap aa jao me apko jee bhar k dood pilao ge apko kabi nahee mana kero ge ajao mere jaan
amir.. wada mere jaan
anila.. haa janu wada jitna merzi dood pina ooooor oooor ooor
amir… ooor kia janu ?
anila… kuch naheee… apko nahe pata ?
amir hansty huwyyy hahahahah mere jaan wo kase hai
anila… saree raat apko yaad ker k roti rehti hai saree raat pani nakalta rehta hai apki us rani sy
amir… hmmmm janu mujy uska naam bato mere rani ka naam bolo bary din sy rani ka naam nahee liya tumny
anila… nahee mujy nahee pata
amir… batao na mere jaan
anila.. wo hee
amir.. tumy mere kasam batao na
anila,, nahry kerty huwy bolii janu mujy mere CHOOT bara tang kertee hai saree raat apko yaad kerte rehtee hai
amir… oor kia kia kehtee ha tumharee choot tumhy
anila.. bas apky 6″ LAN ko yaad kerte hai oor kehtee hai mujy lan lena hai amir apky lan ka kiya haal hai kahee kamzoor to nahee ho gaya mere jaan uska hayal rahkna mujy to pury ka pura lena ha apni choot me……..
amir… mere jaan pahly sy ziyada bara ho gaya hai oor wo b ab tumharee choot me jany k lea pagal ho raha hai
anila.. janu apna lan nikalo oor hath me pakroo
amir.. ok mere jaan me nikalta hu
anila… nikaal k usy piyaar kero oor bolo anila kehtee hai tum mere jaan ho. tum aik dafa aa jao me tumhy bohat choot du gee
amir… janu wo baher aa gaya hai oor hard ho chuka hai
anila…. hmmmmmmmmmm hmmmmmm hmmm amir wo rat kab ay ge jab ap aa jao gy oor mujy nanga ker k chomo gy chato gy mere choot ko piyaar kero gy mere honto ko choso gy kab mere choot me apna lan dalo gy amir pls jaldi ana jab ao to mujy choor ker na jan
anila ye kehty kehty kafi sexy oor imotional ho gai
amir.. bas anila me jal aa jao ga oor aty hee apni jaan ko banhoo me ly ker hub piyaar keru ga hub choosu ga apni jaan ki breast oor choot ko phir pura lan apni jaan ki choot me daal du ga jab tak tum kaho gee tumharee choot ko chat ta oor chodta rahu ga
anila.. amir sachi mujy hoooob chodna oor mere choot ko saree raat chatna jasy app pahly chat ty thy
amir.. haa mere jaan mujy yaad ha me jab b tumharee choot me apni zubaan dalta tha tum bohat jal hee farig ho jati thee
anilaa… hmmmm hmmmm immmm
amir.. yaad hai anila ?
anilla, hmmmm hmmmm hmmmm
amir anila yaad hai tumhy….
anila. mazy lety huwy boli immmm yaad hai sabkuch tabi to maree ja rahee hu
amir.. anila aik baat hai tum pahly to itnee sexy nahee thi tumhy kia ho gaya hai tum bohat sexy ho gayee ho
anila.. wo wo wohhhh ap ko miss kertee hu isi lea sexy ho gai hu na
(amir kia jany k ussi ki biwi saree rattt xxx movies dekhtee rehtee hai)
aamir…. anila mere jaan apna hayaal rahaka kero oor saber kiya kero
anila… aamir ap mere fiker na kero fiker kerni hai to mere choot ki kero jo bohat tang aa chuki hai
aamir…. acha mujy bato tumy mera lan yaad hai k nahee immmm
anila… aaaamir me kasy bhool saktee hu usy wo to mujy har wakt yaad ata hai
anila aik dam zoor sy boli AAAAMIR ap mujy hamesha kehty thy k anila mera lan suck kero to me thora sa ker k kehtee mujy ultee ho jay ge me nahee karo ge amir apko yaad hai
amir.. haan mere jan mujy yaad hai kio
anila… aamir ab jab ap ao gy to me apka lan chos chos ker farig kero ge saree rat apka lan apmny muh me ley kar chostee raho gee
(ye tha sexy movies ka kamaal)
amir.. sach mere jaan kia tum mery lan ko saree rat chostee raho ge immm
anila… ge mere jan i promis me choso ge
amir… anila tum bohat sexy ho gai ho wo kasy ????
anila… aik mint chup ker k boli wo amir mere jaan me apko yaad kertee rehtee hu oor sochtee rehtee hu k jab ap ao gy to apko kasy kasy hush kero ge. ta k ap mujy chor ker na jao sath ly ker he jao isi lea me ye sabkuch kerny ko keh rahee hu apki hushi k lea mere jaaan
amir… immmm mere jan tumko mere kitnee fiker hai anila tum bohat achee ho i love you
(amir kia jany anila to sexy moviex ki dewani hai jo movies me din rat dekhtee hai wohee to kerna chahtee hai)
anila… i love u too mere jaan immmm kiss kiss kiss kiss kiss kiss you mere jaan mere zindagi
amir.. anila abi kuch he dair baad mera calling card hatam ho jay ga ager fon band ho gaya to so jana me 1 ye 2 din tak fon kero ga
anila… apky document ka kia bana hai
amir… abi kuch nahee keh sakta kia ho ga kia bany ga kitna time lagy ga. abi to mery documents submit b nahee huwy jab submit ho jay gay usky 2 sall k ander ander mujy cityzen ship mill jay ge lakin submit ho to……..
aila… iss ka matlabhai kam as kam 2 yaa 3 sal oor laagy gy abi
amir… anila kia ho gaya hai tum ko mujy to sirf 2 saal huy pakistan sy aay ider asy asy lerky b hai jo 8 ya 10 sal sy pakistan nahee ja saky pls mere jaan saber kero sab acha ho jay ga
anila… pereshaan hoty huy amir…… 2,,,,3 saaaaaaaaaaaaal
amir…. mere jan dua keru jaldi ho jay ok choroo ye baty ami ka kia haal hai (anila bohat mayoos lag rahee thee)
anila… theek hai
oor itny me fon band ho gaya……………………………………..
kuch hee dair baad anaila ny mmujy awaaz dee lakin me ny ger walo ko bola usy boly me ger nahee
anila ny phir mery mobile per fon kiya me ny pahly fon attend nahe kia anila ny bohat dafa mujy fon kia to me ny fon attend kiya oor bola mera mobile silent per tha mujy pata hee nahee chala apky fon ka me abi ger nahee aya ao ga to apky ger aao ga
usny kaha imraan raat ho rahee hai kab tak ao gy APP. aj wo mery sath baree ezzat sy baat ker rahe the aj mujy lag raha tha k mera kaam pura hony wala hai aj mujy laga k wo sex dekhny ki dewaani ho chuki hai oor mere muhtaaj ho chukee hai oor
meny dish ki setting usy samjay b thi lakin kio k me kafee expert tha iss lea me apni shat sy ja ker uski dish me kush aisa panga ker deta tha k anila kabee b dish hud set nahe ker saktee thi. oor na hee wo muhally k kisi oor lerky ko bulatee thi k kisi oor sy ye kaam kerwa ly issi lea wo mere minty ker rahee thi
me anila ko kafee terpany k baad takreebnan raat 10 bajy anila k ger gaya anila ka face dekhny laik tha wo bohat pereshan bohat majus oor bohat udaaaas lag rahee thi. mujy dekh ker usy kuck tasslli hui thi. me ny. gusy sy roab dalty huwy bola ap ko me ny kaha b tha sham ko aa ker ker du ga dish theek lakin apny phir b itny fon kiy ye kia baat hai ?
anila boli wo imraan me keh rahee thi k kahee tum bhool he najo. me ny kaha kabi aaj tak apka koi kaam kerna me bhola hu me gusy sy bola. anila mery gusy ki waja sy kafee seham gai thi me janbuj ker anila per roab daal raha tha me ny kaha dekhy me ny kabi kisi kaam sy inkaar nahee kia ap ko koi kaam ho me ker deta hu sirf iss lea k apky ger koi mard nahe hai insaniayat k naty hamderdee k naty me apky kaam kerta hu lakin isska matlab ye nahee hai k apny mujy hareed liya hai me koi apka noker nahee hu……
me ny janbuj ker anila ko mazeed pereshan kerny k lea oor apna roab jamany k lea asy ker raha tha kio k me janata tha uska hasband 2 3 sal tak any wala nahee oor anila sex dekhny ki dewani ban chuki hai oor sex mery bagair yani mery dish set kiy bagai wo dekh nahee sakti iss lea me janta tha anila mere kisi baat ka mind nahee ker sakti. mere baty sun kr anila ki ankho me ansoo aa gay me ny janbuj ker ignor ker diya me chair per betha tha oor anila bed per bethi thi oor anila ny duppatta b nahee liya hua tha mujy usky boobs saaf dikh rahy thy kameez k ander sy me ny anila ko roty dekh ker apna muh dosree taraf ker dia
anila roty huy boli imraan tum bohat achy ho ye tumharee meharbani hai k tum hamary kaam shaam ker dert ho lakin ye tumharee soch k tum hamary mulazin ho galat hai me tumharee bohat ezzat kertee hu tum muj sy bohat choty ho lakin phir b me tumharee ezat kertee hu kio k me samajtee hu k tum bohat achy ho mera oor mere amee ka hayaal rakhty ho ajj tumharee baty sun ker mujy bohat dukh huwa hai or sath hee anila rony lagee
me ny thora kam gusy sy bola mujy aik baat btay ger ka koi b kam ho me ker deta hu ye t. v dekhna kia itna zaroori hai k ap muj 50 dafa fon ker ker k bula rahee hai adhee rat ko ap mujy fon ker k kehtee ho………… ger k kam sham tak to samaj atee hai lakin ager ye dish 2 din theek na ho to app……..
anila nahee imraan wo tum janty ho na me akelee hote hu ami b raat ko so jatee hai to me boor hote rehtee hu iss lea bas t. v per dramy dekhtee rehtee hu
me anila ko thora aitmaad me lety bola apky hasband kab tak aa rahy hai me ny ye janbuj ker pucha. anila pata nahee kab ay gy bol rahy thy abi kafee time lagy ga. me to anila ko ye yad kerwana chahta tha k uska hasband abi nahe any wal oor usy udaas kerna chahta tha. anila ny kaha imraan me tumhary lea khan le ker ati hu me ny bola nahe me dost k ger sy kha ker aya hu anila bary piyaar sy boli ami b so gai hai me ny abi tak khana nahee khaya tum mery sath kha lo gy to me b kha lu ge nahee to me bhoke he so jao ge. me ny hasnty huwy bola SO JAO GE abi to apko saree rat t. v per daramy dekhna hai haha anila muskurty huy boli haa or uth ker khana leny chali gai me ny anila ko uthty boob dekhy oor jab wo chal ker gaee to uski bohat piyree gand dekh ke apny honto per zubaan pherny laga mery lan mahraaj to pahly hee sy tayaar hoty hai jasy kisi bachy ko school me khara rehny ki saza mil jay mery lan mahraaj ko b anila k dood oor gand dekh ker khara rehny ki saza mill jati thi
kuch dir me anila khana ly ker ai oor juk ker khana rahkny lagi to mere nazar usky mammo per thi anila mujy dekh rahee thi oor me usky mammy dekh raha tha phir mere oor anila ki ankhy milli to me ny ignore kerty huwy bola bathy ap shuru kery anila ab muy sy har baat soch soch ker bol rahee thi kahee me mind na ker jao yani wo mery roab me aa chuki thi. ham ny kha shuru kia me ny bato bato me anila sy pucha aik baat btay ap t. vdramy itny shok sy kio dekhtee hai anila bolia bas wasy heee
ab me anila ko line py ly aya me ny bola apko pata hai kal me ny b wohee chanels dekhy jo ap raat ko dekhtee hai me nahee janta tha k un chanels per kon si movies lagtee hai lakin mujy raat ko he pata chala k app kin “programs” ki crazy ho. ye sun ker anila gubraa gai me ny b kafee gusy sy kaha anila ny derty huy kaha imraan wo wo. me uski baat kat ty huy bola kia ap gandi movies ki crazy ho. anila chup rahee me ny sharaffat ka izhaar kerty hu bola mujy ye achaa nahee laga tha iss lea hee me apki dish theek nahee ker raha tha oor me ab ye theek b nahee kero ga. mery ye kehny ki dair thi anila to mere minty kerny lagi dekho imran ap mujy sy bohat choty ho me apko nahee samja sakti bat kuch aisy hai k wo imran me woo bas me anila ki baat kat ty huwy bola anila me ja raha hu pls aj k bad mujy na kehna dish theek kerny k lea. me bohat gusy me tha me utha to anila ny mera hath paker liya uffffffff ohhhhimmmm kia soft soft hath thy uff mujy pehlee dafa anila ny touch kiya tha mujy bohat maza aaya lakin me gusy ka drama kerta raha. anila ankho me ansoo laty huwy boli imran ajj mere baat sun ker jana tum kia samajty ho me in movies ki crazy hu ha mujy acha lagta hai lakin me bure nahe pls mujy galat na samjo. anila mery minty kerny lagee jasy wo mere GULAM hai wah wah mujy to bohat maza aa raha tha
me ny kaha tum in movies ko dekh ker kia kertee ho me pehlee dafa anila ko ap sy tum keh ker bula raha tha.
anila boli imran kuch b nahe bas dekh ker me ny kaha kia. wo boli kuch b nahee bas wasy hee me ny kaha tum apny hasband ko bolo wo wapis aa jay oor tum usky sath movies dekho taa k tum b hush ho sako
mere ye baat sun ker anila mujsy kafee free hony lagee oor boli imran me to un ko kehtee hu wapis aa jay me to un ko bohat miss kertee hu lakin wo samajty hee nahee imran me kia kero ager movies na dekho to me kia kero me ny phir pucha anila sach batao tum movies dekh ker kia kerte ho to anila boli wohe jo kerna chahye. me ny kaha kia ? wo boli wohee wo UNGLI….. oor sath he chup ker gai me ny bola “ungli kerti ho apni choot k ander”
mery muh sy itna ganda word sun ker anila hayraan reh gai lakin me to janta tha anila hud apny hasbad sy sayer sex me words bolti hai anila ny kaha haa aisy hee kertee hu. me ny anila ka hath paker ker anila ki ungli dekhi oor bola kia is 3″inch ki ugli sy hush ho jati ho tum kia tumhary hasband ka lan is ungli jitna hai/anila ka face kafee red ho chuka tha oor anila boli nahe mere ungli sy thora bara hai me ny kaha kitna bara hai wo boli 5″inch tak ho ga me ny kaha kia????? 5″ inch ka lan kia lan hota hai wo lan nahe hota wo to…….
anila boli to kia? me ny kaha tum movies dekhtee ho movies my nahee dekhtee lan k siza wo boli wo movies hotee hai moviez waly to pata nahe kasy itna bara ker k dikha dety hai. me hansty huwy bola nahe pagal wo sab sach hota hai jitny lamby lamby lan movies me hoty hai wo he to sahee lan hoty hai tumhary hasband ka to bohat hee chota hai me tanziya bola oor muskurany laga. anila bysahta boli to kia tumhar b itna lamba hai. me ny kah mera to pury 10″inch ka hai anila ki ankho me ajeeb si halat thi me ny usy bataya k mera lan 10″ lamba oor bohat mota oor red pink hai to wo chup ker k suntee rahe.
me chahta to anila ko usi time chod sakta tha lakin me ny phir nahee choda kio k me to anila ko bohat bohat bohat majboor oor hot ker dena chahta tha me ye sab baty sun ker bola chalo me apki dish theek ker deta hu oor me shat per gaya oor 5 mint me dish theek ker k aa gaya aa ker t. v on kia to chanels aa rahy thy lakin anila chup ker k bethi thi me samaj gaya tha k anila mery lan ka soch rahee hai. me ny kaha me ja raha hu t. v chek ker lo anila pereshan halat me uthi oor t. v chanels chek ker k boli theek hai… me ny kaha ager raat ko phir harab ho jay to mujy fon ker lena me mind nahee kero ga. anila ye sun ker hush ho gai. me wapis aa gay oor aa ker apny bister per late gaya time 10 bajy thy mujy yakin tha aj raat anila mujy zaroor bulay ge oor me ajj anila ko chod chod ker apna gulam bna lu ga mujy bychanee sy intaza tha me tayaar tha anila ko chodny k lea mujy yakin tha aj anila mujy zaroor fon kery ge. me wash room me gaya apny hairs remove kiy nahaya oor wapis bed room me aa ker t. v on ker k beth gaya raat 1 bajy anila ny mjuy fon kia oor bola imraan pls zara mery ger ana mujy t. v ki kuch setting kerwani hai setting harab ho gai ha pls aa ker chek ker do me ny kaha ata hu
me 5 mint baad gaya anila ny door open kiya me ny dekha anila ki ankho me sex hee sex tha usny bohat hee sexy kapry pahan rakhy thy jin sy usky dood saaf nazar aa rahy thy mera lan b usy dekhty he bohat tan gaya tha me ny janbuj ker underware nahee pehna tha me bola anila batao kia huwa hai t. v ko wo mujy bat ketree oor mere ankho me ankhy dal ker baat kertee me ny room me jaa ker t. v on kiya to t. v per sexy movie chal rahee thi anila k bister per baith gay anila aa ker chair per baith gae me ny kaha anila kia masla hai t. v to thee hai anila ny kaha imraa kia jo is movie me lan hai tumhara is sy lamba hai me ny kaha ha lamba hay kio yehee puchana tha tumhy. anila chup ker gayee me b bhola bana beha tha me to janta tha ajj anila mery hatho chudny wali hai lkin me zara mazy ly raha tha me movie ko dekhny laga to me aik dam uth ker khera ho gaya me ny kaha muj sy nahee dekhee jatee ye movie. jab me utha to mera lan khara tha anila ny mujy roka oor bola imraan me ajj tum sy aik baat kerna chahtee hu me ny bola bolo kia baat hai anila ny kaha dekho imraan ap mujsy sy choty ho lakin me kia kero mujy samaj nahee atee me ny kaha anilaa bola jo bolna hai me ny gusy sy kaha anila boli imraan me tumhara lan dekhna chahtee hu………
me ny kaha nahee me nahee dikha sakta anila boli imran ab jab tum sab jaan chuky ho k m movies ki dewani hu oor mery hasband b pas nahee to kia tum mery sath…….
me ny kaha kia???????
anila boli kia tum mery sath……………….
sex ker sakty ho.. me ny kaha anila ye bohat galat baat hai anila boli tum hud socho aik lerki jiska hasband pas na ho uski kia halat ho ge me ny kaha tum saber kero wo gusy sy boli wo b yahee kehta hai tum b mai kia kero pls mere help ker do. me ny anila ko chek kerny k lea bola tum kisi oor sy madad ly sakti ho muj sy hee kio to anila boli pls imran asy na kaho me tumhare ezat kertee hu or me jantee hu tum aik achy insaah oor kisi ka hayaal rahkny waly insaan ho jo kaam me chahtee hu wo sirf tum ker sakty ho kio k me jantee hu k tum mere baat kisi sy nahee kero gy. me ny kaha ager tumharee ami ko pata chal gaya to wo boli ami rat ko neend ki tablet kha ker so jatee hai unko pata nahee chaly ga me ny kaha nahee anila nahee
anila boli imran kia tum ny kabi kisi ki chudai ki me ny kahe nahee kabi nahe lakin bohat si movies dekh chuka hu to anila bary sexy andaaz sy boli to imraan pls aj kero me chup raha kuch dair bad bola oor kaha kia kero ge tum mery sath anila ny kaha imran jo ap kaho gy me kero ge. apki her baat manu ge jasy ap hush ho gy me kero ge yani wo puree mere mutaaj ho chuki thi
meny aik dam bola mera lan muh me ly ker usy choso ge to wo gabra gea lakin dosry he lamhy usny muskura ker sar hila diya me ny kaha theek hai lakin mera lan 10″ ka hai kia tum usy choos lo ge us ny kaha ha meny kaha me apny lan ko tumharee choot me nahee dalo ga usny kaha lakin kioooooooooooooooo
me ny kaha mere aik sharat hai wo boli kia? me ny kaha ager tum mera lan pura apny muh me ly ker 3 mint tak apna muh band ker gae to me tumhree choot me lan daal du ga ager tum pura lan muh me na rakh sakee to me choot me nahee dalu ga tumharee
usy abi 10″ lan ka andazza nahee tha iss lea jaldi sy boli me lu ge pura apny muh me tum fiker na kero ager me kamyaab ho gai to tum saree raat mere choot ko chato gy b oor chodo gy b
me ny kaha theek hai
me agy barah oor aanila ko apni banho me ly liya immmm kia naram garam jism tha anila ka ufff mery siny sy lagty hee anila lambi lambi sansy leny lagi me ny 5 mint tak usy apni banho me kas k rakha wo tarap rahee thi lakin me bohat control me tha oor her kaam bary araam araam sy ker raha tha lakin anila mera lan dekhny ko pagal ho rahee thi wo bar bar mere banho me sy chimet ker mery lan k sath lagti thi me b usy apna lan touch ker raha tha.
anila k soft soft oor dood sy ziyda white mammy mery siny k sath dabby huwy thy me anila k jism per hath perta huwa ahist sy anila ki gand per hath ly gaya uffffff mujy yakin nahee ho raha tha lakin me bohat control sy anila sy piyaar ker raha tha lakin anila ki halat bohat haraab thi wo hmmm hmmm haaaaaa immmm ohhhhhh aaaahhhh ker k sansy ly rahee thi
me ahista ahista anila ki gand per hath phair raha tha lakin yad rahy k me ny anila ko zooz sy apny sath kas k rahka huwa tha anila hil nahee saktee thi wo to wasy hee byjaan ho chuki thii me ahista ahista uski gand per hath perta tha to wo maza letee this phir me ny aram aram sy uski gand ky dermiyaan kine meungli pherna shuru ker di uff dosto yakin kary muny ajj tak itnee soft itni hard itneesexy gand nahee dekhee thi mujy b bohat maza aa raha tha lakin me bas yehee soch raha tha ajj anila ko pagal kerna hai na k hud pagal hona hai ager ajj anila dewaani ho gai to saree zindage ka mazaa hai yehee soch ker me jaldbazaa nhee ker raha tha anila to chahtee thee k me apna lan nikalu oor usy dy du lakin me to janab zara aram aram sy thankd ker ker k khany ka adee tha
me ny aily ko 20 mint tak apny sath lagay rakhny oor kafee hath phirny oor kising kerny k bad chor diya jab me ny anila ki ankhy dekhee to anila ki ankhy aisy thi jasi in sy blood nikal raha ho yani k anila ki ankhy red ho gai thi. meny anila ki ankho ko chumna shuru ker diya phir me ahista ahista kising kerta huwa anila k honto tak aya to anila ki garam sansy mery muh me jany lagi me b bohat hot ho gaya lakin me ny apny ap ko sambhalty huwy anila k honto ko kiss ki anila byjaan halat me mer uper giree hui thi me ny anila ky hont ko apny muh me ly ker shosna shuru kiya to anila paglo ki tarha sansy leny lagi me ny koi 5 mint sift usky hont chosy ho gy to me ruk gay oor anila ko gusy sy dekhny laga anila sy bola nahee ja raha tha lakin phir b ania boli
imraaaaaaaaan kiaaaa huwaaaaaaa ruk kio………
me ny kaha kia tum mery hont oor mere zubaan ko apny muh me ly ker nahee choos saktee kia sara kaam mujy ke kerna pery ga me ny thiry sy gusy sy kaha to anila meree banho me aty huwy boli
imraaaaaaan me sabkuch kero ge mere jaan oor wo mujy dewana waar kissing kerny lagi me ny anila ko aik jatka diaya oor apny sath phir zor sy chimta liya phir me ny anila ko gerdan sy paker ke honto per kissing kerny laga
ab anila b mery hont oor zubaan ho choos rahee thi me ny anila ko 15 mint tak muh me muh ly ker rakha anila sansy b mery muh me hee ly rahee thi anila kabi mery muh sy mere zubaan ko chostee kabee mery honto ko kabi me usky hont chost to kabee uski zubaan ko choosta aisy kert kert kabi kabi anile gusy sy mer hont per katti kertee to me b uski zubaab ko apny muh me ly ker zoor sy chaki kerta anil hansti lakin me ny uska muh apny muh k sath laga raha tha iss lea wo hans nahee sakti thi. anila nichy sy mery lan k sath apni tangy touch ker ahee thi kio k ham abi tak khary thy oor me ny anila k hatho ko b mazboti sy paker rakha tha ta k wo mery lan ko na paker saky kio k me abi usy apna dekhana nahee chahta tha
anyway me ny pury 20 mint tak anila sy lip kissing ki phir aik dam anil ko apny app sy alag ker diya anila k muh sy thook nikal raha tha ham ny iss 20 mint ki lip kissing me kam_as_kam 2 kilo thook aik dosry ka khaya ho ga phir me ny aram sy anila k muh sy thook ko apni zubaan sy saaf kia
anila us wakt dekhny wali thi anila aisy thi jasy koi bohat majboor ho gayaa ho anila ka jism kanmp raha tha me ny anila ko apny sath lagaty hu bola anila mere jaan mere zindagi ilove u anila bohat ahista sy boli
imraaaan i lovvvvvvvvvve u so much
mazy ki baat hai me ny anila ko itny time me aik dafa b choot ya boob py hath nahee lagaya tha ham abi b khary thy anila sy khara nahe howa jaa raha tha. wo bilkul byjaan lag rahee thi me ny anila ko bary aram sy apny sath lagaty huw anila ky kano ko kisiing kerny laga phir me anila k kano ko apny muh me ly ker suck kerny laga 5 mint aisa kerny k bad me anila ki whit whit oor bareek gerden ko kissing kerny laga anila to pgal ho rahee thi me anila ki gerdan per kissing kerty hua anila k brest ko per hath pherny laga lakin yaad rahy me sirf breast per hath phair raha tha unhy daba nahee raha tha me apni zubaan sy anila ki gerden ko chat raha tha kabee right side py kabi left side py anila b mera sath dy rahee thi me sath sath sath bary he naram naram hatho sy aila k boobs per hath phair raha tha
phir takreeban 10 mint tak me anila ki gerdan ko chomta chat ta rah yaha tak k anila k kaan oor gerden mere thook sy wet ho gay thy me apni zubaan ko anila k kaan sy shuru ker k anila k galy tak lataa oor phir sath hee anila k hont muh me ly ker apna muh apny hont apni zubaaz wet kerta oor phir anilaa k kaan sy shuru ho jata me kaan sy cohsta kissing kerta nichy anila ki gerden tak ata oor phir galy per kissing kerta huwa muh me anila ky hont oor zubaan dall ker apna muh wet kerta oor phir uper anila k kano sy kissing oor chatna shuru ker deta
anila b mere hee tarha ker rahee the wo mera pura sath dy rahee thi.
takreeban 20 mint ye kaam kerta raha phir me ny bary armaan sy anila ki ankho me ankhy dall k dekha to mujy laga jasy anila mujy kuch keh rahee hai lakin me ny kuch na bola oor anila ki ankho per kissing kerny laga anila mery balo ko zoz zoz sy khainch rahee thi,
me janta tha anila sy ab bardasht nahee ho raha hai. lakin me abi oor anila ko tersana chahta tha. kio k mera sex ka apna aik style hai. me jab b kisi lerki sy sex kerta to usy itna pagal ker deta k wo mere gulaam ban jatee. me janta hu k her mard jab lerkee sy sex kerta hai to lerki ko pagal ker deta hai lakin yahkin kary me sab sy alag hu har mard ziyada sy ziyada 1 ganta sex piyaar kissing kerta ho ga phir out of control ho jaty hai sab lakin mera hud per itna control hai k me still 24 hours tak sex kerta rahu to b me out of control ho kar dicscharge na hu. ye mera chalnge hai.
me sex me itna expert hu k koi b shadi shuda lerki jiska hasband daily sex kerta ho muj sy aik baar chudwa letee to dosree dafa chudwany k lea mere minty kertee thi. me apni tareefy nahee kerna chahta lakin ye sab batana pery ga warna ap log mee sachi kahani ko jooti kahani samaj jao gy. oor dosra kudratee toor per mera lan b aam mardo sy lamba oor mota hai jo k HUDA ki dayn hai mera is me koi kamaal nahe jab b koi lerki mera lan dehktee to pahly waly sary lan bhool jati.
me yakin k sath keh sakta hu k ajj tak kabi aisa nahee huwa k me ny kisi lerki ko apna lan dekhaya ho oor us ny ye na kaha ho “uffff itna lamba mota lan me to mar jao ge” yes words mujy hamesha hee suny ko miltty thy. me jab b kissi lerki ya married woman sy sex kerta to choot k ander dalny sy pahly kam_as_kam 2 dafa me lerki ko discharge kerta hu phir jab me andar daal ker zor zor sy piyaar piyaar sy. style badal badal ker fucking kerta to phir aik ya do dafa lerki ko discharge kerta hu phir ja k kahee me discharge hota hu. ye mera dawa hai. us wakt tak lerki ya woman ki halat aisy hotee jasy koi zinda murda para ho,hahahahahah mujy ye dekh ker bohat maza ata. ye joot nahee 100 and 10 % sach hai. anyway me apko agy sun ta hu
anila ki halat bohat haraab thi me janta tha jab me anila sy lip kissing ker raha tha us time hee anila discharge ho gai thi kio k me ny anila k hath zoz sy paker rakhy thy anila apni tangy zor zor sy hila rahee thi tarap rahee thi machal rahee thi me usi time samaj gaya tha anila discharge ho rahee hai us time me sy sex piyaar kissing sucking oor taiz ker di thi. mujy me ye b quaitly hai k me lerki ko discharge kerny k foren bad hee dubara pahly sy zoyada hot ker deta hu. ye baat muhjy mere girl friends batatee hai
anila aik dafa discharge hony k baad bohat kamzoor lakin bohat hot ho gai thi me ny anila ko na bethny diya na letny dia bas paker ker rakha oor khary he rakha. ab me anila ko nanga kerny jaa raha tha lakin us sy pahly me ny aik baar phir anila ko apny siny sy lagaya kissing ki iss dafa anila mujy pahly sy ziyada garm joshee sy kissing ker rhee thei. iss time me ny pahli dafa anila k boob ko zoz sy dabaya jis sy anila sar say pao tak hil gai. oor mujy apni banho me bharny lage lakin me rokny wala nahee tha loha phir sy garam tha so me still honto py gerden py kano py nose py ankho py yani face k her hisy per kissing kerta huwa anila k boobs ko daba rah tha. boobs dabant sy anila teraptee thi oor paglo ki terha mujy apny sath lagati paglo ki terha dewano ki terha mujy choomti chat ti thi.
me ny 15 mint tak aisy he kiya oor jab anila ko choora to anila bethny lagi lakin me ny usy apni baho me bhar liya. anila sy berdasht na huwa oor anila ahir bool paree
ohhhhhh ihhhhhhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhh imraan imran me mer jao ge ohhhh mera jaan mere zindagee immmm pls ab itna na tersao ohhhh immmmm ahhhhhhh
me muskuraya oor anila ko piyaar kerty huwy bola mere jaan mere zindagi abi to start hai abi to bohat kuch kerna hai yad rahy anila bar bar apni choot oor mery lan ko touch kerny ki koshish ker rahee thi lakin me ny to us k hath hee paker rakhy thy ap hud andaza kero aik bohat hooooot lerki ho oor usky hath b apni choot tak na ja sakty ho to jan wo discharge ho to wo kasy terpti ho ge.
bilkul wasy hee jasy aik FISH pani sy baher aa ker tarepti hai.
anyway me ny apni shirt utaar dioor phir me ny anila ko sofy per bitha diya anila jab sofy per bethi to mujy apny uper khanch rahe thi me ny anila ko utha ya oor apni goad me bitha ker sofy per baith gaya ab anila ko mera lan anila ki gand per achi terha touch ker raha tha ab me anila ko apni goad me betha ker
piyaar kerny laga anila mery nangy jism ko asy choom rahee thi jasy us ny kabi kis mard ko nanga na dekha ho mujy bohat skoon mill raha tha me anila k boobs daba raha tha gerden per kissing ker raha tha oor anila dewana waaaar mery chest ko mery nipples per kissing ker rahe thi.
ab anila ka aik hath anila ki choot per tha anila mujy kissing kertee sath sath apni choot ko shalwaar k uper sy masalti thi. lakin me anila ki choot ko hath nahee laga raha tha.
me ny anila k kaan me aram sy kaha
anila mere jaan mere zindagi apni kameeeez utaar do na….
anila 1 mint me apni kameez utarna shuru ho gai lakin me ny usy roka oor oiyaar sy kiss kerty huwy bola mere jaan mere zindage my hud utarta hu apni ki kameez. phir me ny anila ki kameez utaar di
uffffffff fff fffffff fffffff immmmmmmm ohhhhhhhhhh wahhhh wahhhhhhhh wahhhhhhh
itny white dood itny soft itny hard mammy dood breast me ny kabi dekhy thy whit dood sy ziyada white dood black BRA me ajeeb hee kayamat dha rahy thy. gol gol tany huy mammy black bra me dekh ker me hud aik dafa dewana ho gaya. mummy aisy thy k sirf dkho to aisy lagy k jasy pather k boobs hai lakin hath lagao to pata chaly jasy naram naram foam hai. tany huwy b oor soft soft b wah……………
me ny anila ko bola anila tum bohat piyaree ho anila k muh sy sirf uh ahhhhhhhh uhhhhhhhhh immmmmmmmmm hmmmmmmmmm k alaawaa kuch nahe bola jaa raha tha.
me ny anila k boobs ko bra k ander sy hee kissing shuru ker di anila ab apni choot ko zor zor sy sehla rahee thi me ny 5 mint bad hee anila ki bra utaar di kio k ab mujsy b nahee raha ja raha tha me anila k nipples ko chosna chahta tha. jab me ny anila ki bra utarna chahee to yakin kery anila asy thi jasy koi gulaam jo apny malik k hukam ka intizaar ker raha ho. yani anilaa bohat hot ho ker bybas ho chuki thi.
jab my ny anila k boob per sy bra ko hataya to me aik cheez dekh ker hayraan reh gaya mujy to yakin nahee aa raha tha
anila k boobs k nipples pure red pink puffy thy. me ny bohat see lerkiyo sy sex kiya tha bohat movies dekhee thi me ny ajj tak kisi lerki ko real me ya movies me aj tak kisi ASIAN lerki k niplles pink nahee dekhy thy kio k aam toor per asian girls k nipples brownish hoty hai lakin anila k red pink thy oor nipples per dana b nahee tha bilkul puffy nipples thy. ye dekh ker to me hud pagal ho gaya. anila to pahly he paglo ki terha mu kissing ker rahee thi ab me b paglo ki terha anila k nipples ko suck kerny laga me jasy jasy nipples suck kerta anila terptee machaltee me ab araan araam sy nipples ko choos raha tha lakin sath sath me anila ki lip kssing b kerta tha. me ny anila k boobs ko itna choosa itna choosa k anila aik baar phir discharge ho gai me jaan gaya tha lakin me ny anila ko thanda nahee hony diya boobs koo choos choos ker red ker diya yaha tak k ab anila mery muh ko apny boobs me dabany lagee jasy wo chahtee ho k me in ko khaa hee jao
pury 30 mints tak me anila k boobs ko chosta raha anila ab tak 2 dafa discharge ho chuki thi oor me janta tha k mery anila ki choot ko sirf hath lagany ki dair hai anila aik dafa phir discharde ho jay ge. kio k me ny abi tak anila ki choot ko hath nahee lagaya tha anila ny kafee dafa mera hath paker ker choot per ly jana chaha lakin me ider uder ker deta hath ko
ab me ny anila ko apni banho me uthaya oor bed per lita diya. lita ke me ny anila ko uper sar k balo sy anila k pait tak 10 mont tak wet kissing ki itni wet k anila ka sara jism mere thook sy wet ho chuka tha. wo b aisy hee dewana waar mujy kissing ker rahee thi. 10 mint kissing keny k bad me ny anila ki choot per hath ly gay mery muh me anila ka aik doom tha oor haty aila ki choot per tha anila ny abi tak shalwaar nahee utaree thi jan me ny anila ki choot per hath rakha to anila ki to jasy jaan he nikal gai ho us ny zooz sy sanss li
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhh
immmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmm
ohhhhhhhhhhhhhhhhhh h aaaaaaaaaaahhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhh immmmmmmmmmmm ooooooooooooohhhhhh hhhhhhhhhhhhhh imraaaaaaaaaaaaaaan nnnnnnn immmmmm imran imran ohhhhhhhhhhh mere jan imran me mer jao ge ajj aj nahee bachu ge mere jaan ohhhhhh mere zindage ohhhhhh
me ny jab anila ki choot per hath rakha to mujy pata chala k anila ki shalwaar wet wet wet to kia pani sy beeg chuki thi me anila ka aik dood apny muh me ly ker anila ki choot per hath pehrta raha phir me dosra dood muh ly ker choot per hath perta raha. me aisy hee kerta raah sath sath lip kiss b kerta lakin apna hath anila ki choot sy nahee uthaya. 15 mint bad me ny anila ki shalwar utaar di
uffffffffffffffffff fffffffffffffffffff ffffffffffffffff ff ufff kia choot thi wah choti si soft si jab me ny usy hath lagay to anila to tarap uthi sath sath me hu aik dafa phir hyraan ho gaya uski choot aisy thi jasy jasy jasy jasy
koi MAKHAN ka pera ho jasy asy jasy kisi ny aty ka gol pyra anila ki tango me rakh diya ho bohat ubree hui oor bohat soft soft clean shave choot thi… immmmmm waaaaaaah ab to mujsy b nahee raha jaa raha tha lakin me bohat control ker raha tha me anila k dood muh me ly ker anila ki choot sehlany laga jab 10 mint aisa kerny k baad meny apni thoree si ungli aila ki choot k ande dali anila cheeeeeeeeeeeeh pareeeee imraaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaammmm m ohhhhhhhhhhhhhhh imraaaaaaaaaaaaaaaa aan i love u mere jaan mere zindage mujy mar do ajj
yad rahy me jo kuch b ker raha tha us doraan mera muh anila k boobs ko suck ker raha tha oor sath sath anila ky lips oor zubaan ko b suck kerta tha me oor hato sy anila ki choot ko sehla raha tha
ungli ander jaty hee anila tarep uthi theek 2 mint k baad anila aik baar phir discharge ho gai anila tarpee apni tangy uthany lagee mera lan pakrny ki kishish ker lakin me ny aik dafa b anila ko lan nahee pakrny nahee diya ab anila discharge ho chuki thi iss dafa k baad anila kuch thandi per rahee thi laki me ny usy thandy nahee hony diya me ny anila kdood chor ker anila k sar sy ly ker pao tak sirf choot ko choor ke sar say ly ker pao k nahun tak anila ko zor zor sy moti moti wet wet kissing kerny laga anila 2 sy 3 mint me phir sy garam ho gai oor bapoor tareeky sy mera sath deny lagee. meny socha k ager ab mazeed dair ki to apna maza haraab ho jay ga.
ab anila phir sy hot ho chuki thi me ny aila ko bola janu utho oor mera lan hud mere pent sy nikal wo boliiii
immmmmmran immmm pls lajdi haaaa me hud apni jaan ko nikaltee hu
me ny anila ka hath rokty huwy bola
mere jaaan mujy batao lan kis ka hai anila boli apka hai mere jaan to me ny kaha ager mera hai to rehny do me nahee nikalo ga kia tumhara kuch nahe lagta ye lan
anila hush ho ker mujy chomty huwy boli mere jaan mere zindagi ab ye sirf mere ha oor me to isy apni jaan bana ker rakho ge. me ny anila ko wo wada yaad kerwaya jo sex shuru kerny sy pahly huwa tha mery lan ko pura muh me ly ker 3 mint tak ander rakhna
anila boli mujy yaad hai achi terha yaad hai ap b yaad rakho ager me ny aisa ker diya to mujy chodo gy b oor mere choot ko b chat to gy b saree raat
raat k 2:30am ho gay thy
anila ny mera lan jaldi sy mere pant sy nikala me lan baher aty sidha uper ko tan gaya jasy lohy ka raad
anila ny jab dekh to wohee puranee bat jo her lerki kehtee thi
ufffff itna bara itna lamba lan ohhhhhh me to mar jao ge mere jaan sath hee aila ny mera lan hath me paker liya anila k hath bohat soft thy mujy bohat maza aya jab anila ny mere lan ko pakra ab me ny kaha janu isy achee terha piyaar ker phir apny muh me dalo anila bohat hyraan thi k kia hakeekat me b itna lamba lan kisi ka ho sakta hai ab anila mery lan ko paker ker khail rahee thi 15 mint k bad me ny kaha janu kia tum mera lan apni choot me ly lo ge to anila boli haa mere jaan aik dafa isy mere choot me dalo pls araam araam sy dalo me ly lu ge lakin me ny kaha janu ap apna wada pura kero ge to hee me apki choot me du ga ye lan anila ny kaha ha mujy yaad hai janab me shuru kertee hu.
anila ny apna pura muh khola me khara tha oor anila bethi thi anila ny apny pura muh khola my ny apna lan hath me paker ker sirf top top anila k muh me dala me top sy he anila ka pura muh bhar gaya tha me ny kaha janu isy chosso to wo chosny lagee anila k narm narm hont oor zubaan jab mery lan k top ko suck kerty mujy itna mazaa ata k mujy lagta k ajj me control nahee ker pao ga lakin kio k lan mery apny hath me tha iss lea me ny apna lan hath me zor sy daba liya or mazy leny laga. 10 mint tak anila mery lan k tp ko chostee rahee mery lan k uper surah per apni zubaan lagatee. mujy bohat soroooor mill raaha tha me ny ahista ahista apna lan anila k muh me dalna shuru kis anila mere lan ko muh me leti oor ahe nikaal ker sans leti phir muh me dali 2 mint suck kerti phir bahe nikal ker sans leti mera abi ada lan hee anila k muh me gaya ho ga anila ka pura muh bhar gay yaha tak k anila k galy tak jany laga me ny ander ko zooor lagaya to anila ko khansee ho gai.
phir me ny anila sy kaha me let jata hu tum hud koshish kero pura lan apny muh me leny ki me jatna tha anila aisy nahee ker saky ge aj tak koi b lerki mera pura lan muh me ly ker muh ko 3 mint tak band nahee ker saki thi oor dusra anila 3 dafa discharge b ho chuki thi wo kafi thak b chuki thi ab me leta tha oor anila bed per baith ker mera lan suck ker rahee thi me ny anila sy kaha apni gand mere taraf ker me apni ungli sy tumharee choot oor gand sehlata hu to anila ny apni gand khool ker mery agy ker di
yakin kary anila ki gand ka suraah b 100% white tha oor aik b baaal nahee tha. me ny anila ki choot oor gand ko piyaar piyaar sy sehlana shuru ker diya uder anila mery lan ko muh me dal ker sucking ker rahee thi anila jab b pura lan ander kerny ki koshish kertee usy khansee ho jatee.
me anila ki choot oor gand ko mazy sy sehlaa raha tha me choot chatny ka bohat crazy tha mera bohat dill ker raha tha k me anila ki choot ko chatu lakin me abi ye nahee kerna chahta tha kio k me janta tha ager meny choot ko chahtna shuru ker diya to anila phir discharge ho jay ge oor meraa maza kahee harab na ho jay kio k anila iss time phir full hot ho chuki thi. mera choot chatny ka b aik apna style hai apko pata chal jay ga. me ny anila ki choot ko sehlana taiz ker diya. anila b zor zor sy mery lan ko suck ker rahee thi meny aik do bar anila ki choot ko sungaa immmmmmm bohat bhine bhinee husbhu aa rahee thi me ny anila ko bola anila kia hayaal hai mera lan jay ga b k nahee muh me pura anila uthi oor mere taraf muh ker k mery lan ko hath me paker ker boli imraan mere jaan pls issy mere choot me daal do me issy puraa apny muh me nahee ly sakti. pls mere jaan dalo ander mere choot k me ny aanila ki choot me ungli dalty huwy bola ye to bohat chotee hai iss me kaisy jay ga mere jaan anila boli jitna b jay ga dalo mere jaan me ny kaha theek hai lakin kia tum ye nahee chahtee k me tumharee choot ko chatu
anila ye sun ker hayraan reh gai anila boli imran me tumhy kehna chahtee thi lakin me ny kaha kahee tum mana na ker do imraan kia tum mere choot ko chato gy me ny kha chato ga nahee khao gaaaaaaaa
me hud sab bhool gaya tha me ny anila ki choot ko jab songa me hud pagal ho raha tha me ny anila sy kaha janu ap sidhee lait jao me ny anila ko sidha litaa ker anila ki choot chatna shuru ker di immmmmmmmwaaaaaaaaa ah bohat swet phuddi thi anila ki pahly me ny achee tarha anila ki chot ko songha kissing ki anila taraap rahee thi me ny jab apni wet zubaan anila ki choot me dali to anila bohat tarpee chilai ohhhhhh aaaaaaaaaahhhhhhhhh hhhhhhhhmmmmmmmmmmm mmmmm ooooooohhhhhhhhhhha aaaaaahhhhhhhhhh h hhhhheeee imraaaan uffffffffffffff
me zor zor sy choot ko chat raha tha phir me ny anila ki tangy apny kando per rakh di oor choot ko puree terhaa apny muh me daal liya ab anila ki puree choot mery kabu me thi oor anila fish ki hee terha tarrao rahee thi mujy bohat mazza aa raha tha anila mujy bar bar kerh rahee thi imran mere jan tum bohat great ho me ny ajj tak itna maza nahee liya jitna ajj mila hai imran tum bohat achy ho mere jaan aj mujy itna chato itna chodo k me mer jao me ny anila ki hoot ko zoor sy khola anila chillayee me ny choot khool ker anila k G SPART (choly) ko apni zubaaz sy tuch kiya to anila aik dam hil gai oor mujy rokny lagi lakin me mast choot chat raha tha anila zor zor sy uchal rahe thi me ny apni puree zubaan anila ki choot me daal di mujy bohat hee maza aa raha tha me hud pagal ho raha tha anila ki choot ka pani mujy pagal ker raha tha anila ny mer sar ko mazbutee sy paker ker rakha tha jab me zor sy chatta to anila mery baal khanchtee anila ny mera muh apni
choot me daba k rakha huwa tha
anila bohat hot ho chuki thi ab to end hony wal tha anila ka wo mujy nahun maar rahee thi mery hatho ko zor zor sy caat rahee thi me samaj raha tha k anila finish hony ko hai phir aik dam anila zor zor sy tarpee oor kafi pani nikla me samaj gaya k anila phir discharg ho gai ha. me ny apna kaam oor taiz ker diya oor anila ko bilkul thanda nahee hony diya anila nidhaal ho chuki thi lakin jab me taiz hota to anila me jaan per jati me ny 20 mint tak chatny k baad anila ko bola anila utho oor 69 style me ho jaty ha ta k me tumharee gand ka maza b ly saku oor tum mera lan b choos sako. phir ham 69 style me ho gay me to mazy ly ly ker gand ko chat raha tha choot ko chaat raha tha gand chatny ki waja sy anila aik dafa phir bohat hot ho gai thi mere wet zubaan usy pagal ker rahee thi anila mery lan ko muh letee oor sath sath mery(bol) tatty b apny muh me ly ker suck kertee mujy bohat mazza ata anila ki muh sy uhhhhh aaaaahhhh immmmmmmmm ohhhhhh yyyyyyyyyyyyyeeeeee eeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee eee iiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiii jasee awazy nikal rahee the ab anila out of control ho gai thi wojaanwaro ki terha mujy suck ker rahee thi me b out of control ho raha thame janwero ki terha usy chat raha tha ham ny takreban 30 tak aik dosy ko suck kiya ab mujy lagta tha k me ziyda dair tak nahee reh sakta iss lea me ny anila ko chodny ka socha
ham uthy aik dosry kissing ki lip kissning ki hont chosy zubaan choosi oor me ny anila sy kaha janu ab me tumhy chodu ga anila jo byjaan nidhaal ho ker leti thi boli janu pls jaldi kero me mer jao gi ajj aj tum ny mujy zindage ka wo maza diya hai jo me shaid kabee na le patee lakin ajj tum ny mujy chodny k lea bohat tersaya hai pls pls imraan ab na tersao aa jao mere jaan oor mere choot ko apny lan sy phaaaaar do ao imraan
me ny anila ki tangy full open ker k apny kahdho per rakh di ab me ny apny lan ko pakra oor anila ki chot k uper rakh ker ragrny laga anila to jasy pagal ho rahee thi kabi ider kabi uder gerden hila rahee thi me ny anila ko bola janu daal du to anila boli pls muj sy kuch na pucho bas daaal do jaldi me ny apny lan ka top anila ki choot k thora sa ander hee kiya tha k anila chilla k uth gai oor boli imraaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaan imraaaaaaaaan me ny usy shara diya oor bola bas thora sa mere jaaan oor sath hee phir sy lan dalny laga ab me ny anila ko b mazbote sy paker rakha tha meny aik zor daar jatky sy apny lan ka top anila ki choot me dala anila chilla uthi lakim me ab rokny wala nahee tha kio k me to ab bohat hot ho chuka tha anila bol rahee thi
immmmmmmmmmman me mer jao ge imaaar mere jaaan maar do mujy aaaaaaaaaaaaahhhhhh hh
uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhh
iiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiimmmmmmmmmmm m yyeeeehhhhhhhhhhhhh oooooooooooooohh hhhhhhhhhhhhhhhh hhh
oudchcuchgdqgcccccc ccccccccccccccc
yaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaahhhhhhhh hhhhhhhh
me ny zor ka dakka diya oor apna adha lan anila ki choot me daal diya ab anila ka bohat bura haal tha me ny anila ko sahara dety huwy bola mere jaan mazaa aa raha hai kia anila boli
ahhhhhhhhhhhh uuuuuuuuh bohat maza mere jaan dalo oor dlo aram sy dalna mere jaaaaaaaaan ooooh
meny ahista ahista ker k apna pura lan anila ki choot me daal diya ab anila mere lan seh chuki thi ab me anila ki choot me lan araam araam sy ander baher ker raha tha 5 mint ahista ahista kerny k baad me thora taiz ho gay phi me zor zor sy kerny laga anial discharge ho gai mujy pata chal gaya me ny 5 mint baad lan baher nikaal liya oor anila ko nichy jukny ko kaha anila sy utha nahee jaa raha tha wo bilkul byjaan ho chuki thi me ny usy uthaya oor gori bana ker apna lan uski chhot me daal diya ab me zor zor sy lan ander baher ker raha tha sath sath me anila ki mast whit gand ko b shla raha tha aisy me ny bas 10 mint hee chodha ho oor phir me ny anila ko bola anila ab mujy apni gand marny do anila aik dam sidhee ho gai oor boli kia matlab imraan apka me ny kaha mere jaan me ny aki choot ko pura 40 mint tak chod liya hai ab apni piyree si gand me b mujy lan dalny do anila boli ap ka matlab hai mere gand k suraah me ap apna lan dalo gy me ny kaha ha to anila chilla ker boli nahe imraan me mer jao ge pls ye ma kero pls mere jaan mujy jo merzee ker lo lakin gand me na dalo pahly hee mere choot bhuree terha phat gaee hai muj sy uth b nahee ja raha ager tum apna ye mota lamba lan mere gand me dalo gy to……………………….
pls imran nahee me ny kaha anila tum hee ny mujy sex kerny k lea majboor kiya tha ab tum hu……
anila ny kaha imraan aj tum ny mujy jo maza diya hai me tumhara ye ihsaan kabi nahee bhool sakti me tumhy kuch nahee keh sakti ager tum mere gand maar ker hus ho to mere jaaan maar lo
me hush ho gaya me ny anila ko kaha mera suck ker oor me tuharee gand suck kerta hu ham 69 style me ho gy 5 mint suck kerny k baad me ny anila ko gooree bna liya oor rakha apna lan uski gaaaaaaaaaaaaaaaaaa and per me apny lan ko gand k ander kerny ki koshih kertaa lakin lan ande nahee jaa raha tha phir me ny apni ungli ander dali anila chilla ythi
immmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaan nnnnnnnnnnnnnn naheeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeee ee
plsssssssssssssssss sssssssss
imaraaaaaaaaaaaaaaa a ohhhhhhhhhhhhh mere maa me mer jao ge aaaaaa mere maaa ohhhhhhhhhhhhhh
plssssss imraaaan naheee ohhhhhhhh
mere ma me mer jao ge ohhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhh
mny apni ungli achi teha ander baher ki anila tarrap rahee thi thi me ny apna lan ka top ander kerna shuru kiya toy ander jany hee laga tha k anila nichy gir gai me ny anila ko uthya wo bohat chilla rahee thi lakin me ny zaaberdasti ki oor apnay lan ka top anila ki gand me gussa diya top ander jaany ki dair thi anila gir gai oor byhooooosh ho gai me ny uth ker usy ho dilaya oor piyaar kiya anila bohat roo rahee thi me ny kaha theek hai mere jaan me aisy nahee kero ga anila boli imraan ajj aisy na kero phir kabi mere gand maar lena imraan tum nahee janty aj me pehlee daf aik rat me sirf aik rat me paheli dafa 6 dafa discharge hui hu aj muj me jaan he nahee hai pls ajj na maro mere gand me samaj gay oor me ny anila ko bola thee hai mere jaan
ab mujy b to discharge hona tha me kafi end per aa gay tha me ny kaha anila bolo to me apna lan tumharee choot me daal ker farig ker lu anila boli ha mere jaan lakin araam sy mujy bohat dard ho raha hai me ny raam sy lan choot me dala orr takreeban 10 mint baad me discharge ho gaya
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa aaa
mujy b ab skoonaa gaya tha abi raak k 4 baj chuky thy ham 1 bajy shuru huwy thy oor non stop 4 bajy tak yani 3 ganty tak me anila ko chodta raha
me ny anila sy pucha kia tumhary hasban ny b kabi itna sex kiya hai anila boli nahe imraan wo to bas….
me ny kha kia wo boli aj tak kabi unho ny mujy pehlee chudai me dischaarge nahee kia wo 2 ya 3 dafa discharge hoty hai tab ja ker me aik dafa discharge hotee hu
mujy to aaj pata chala hai sex kia hota hai
me ny anila ko apni banho me lety huwy kaha kia tum mujsy phir kerwao ge ya nahee to anila boli mere jaan ab me sar sy pao tak apki hu jab chaho aa ker mujy mar dalome mana nahee kero ge
usy bohat dard ho raha tha lakin phir b wo mujy bohat kissing ker rahee thi oor baar baar keh rahee thi imraan tum bohat strong ho i love u imraan tum ny mujy apna gulaam bana liya hai tum bohat great ho ohhh imraan iloveu
phir me anila ko non stop 3 saal tak chodta raha jis raat wo muj sy chudwa na letee usy neend na ati me ny her style sy usy choda uski gand ka to me bura haal ker diya hai wo mere dewani ban gai thi 3 saal baad uska hasband aamir aa gay ooy anila apny hasban k sath ENGLAND challi gai. lakin usy ajj din tak ye nahee pata k me hee wo chanels usy dikhata tha oor me ny hee usy mobile me clips save ker k diye thy oor wo ye b nahee janti k mery pass uski voice recording b hai me ny ajj din tak wo recording sambhaal ker rakhee hai
ajj b anila mujy her week k baad foon kertee hai oor kehtee hai k imraan jo tum thy wo mery hasband nahee lakin kia kero ab majboor hu
anila abi b mujy uder sy mere her birthday per gift bejtee hai wo abi b mujy bohat yaar kertee hai me hee usy ab ignore kerta hu kio k mere ab shadi ho chuki hai