Tampilkan postingan dengan label Bhabhi Sexy Stories. Tampilkan semua postingan
Tampilkan postingan dengan label Bhabhi Sexy Stories. Tampilkan semua postingan

Senin, 23 September 2013

Bhabhi Ki Chudai kahani Urdu Sexy Stories


Ladkiyan apne boobs dabane lagenge aur choot ragadne lagengi aur kisi se chudwane ke liye utawali ho jayengi to doston main jaanta hoon aapka waqt kitna kimti hai to ise naa gawate hue main main apni story start kata hoon agar meri kahani acchi lagi to aap se request hai ki mujhe feedback dena naa bhule aur mujhe mail karein mera e-mail id hai shadd2_in@yahoo.com to kahni par aate hai baat us samay ki hai jab

Main 12 ka exam khatan ho gai thi aur vacation suru ho gai thi to maine socha ke kyun naa gaon ghum aaya jai maine apne ghar waalon se poocha to unhone kaha ke acchi baat hai tum gaon bhi ghoom aaoge aur apni hone wali bhabhi se bhi mil aaoge aur tum unke ghar mein hi rehna dosto main batana chahta hoon ke mere bhai ki shaadi tai ho gai thi gaon mein aur diwali mein shaadi hone waali thi waise unke

Parivaar se hamari kaafi poorani jaan pehchaan hai aur  jinke saath mere bhai ki shaadi hone wali thi use bhi main pehchaan ta tha to sabhi ne kaha ke jaake aao 1 mahine ke liye maine khus ho gaya socha ke jara mahol bhi change ho jayega to maine apna reservation karwaliya doston mera gaon kanpur hai so maine tatkal ki ticket nikal wali aur 2 din baad main gaon ke liye rawana ho gaya train kafi bhari hui

Thi jo ke akshar hoti hai mere samne wali berth mein family the jinme maa baap chota bhai aur ek khoobsurat ladki bhi thi maine socha raasta acche se kat jayegi train ne apni raftar le li main un logon se baat chit chalu ki unhone bhi mujhse baat chit ki humne khana bhi saath mein khai aur woh ladki mere saamne wali seat mein pair faila ke baithi thi aur baat karte karte mujhe tirchi najro se dekhe jaa rahi thi maine use

Smile di badle mein usne bhi muhe smile di fir hum dono ek doosre se baat chit chalu kardi aur raat mein sote samay main upar wale birth mein soya jo ke mere naam par resrve thi aur who khubsoorat ladki mere saamne wali seat par aakar let gai raat bhar hum dono ne baate ki subah kab hui pata nahi chala fir main kanpur pahuch gaya mujhe receive karne bhaiya ke hone wale sasur aaye yaane ki father in law aaye maine

Unke pair chue aur ghar ki aur chal diye hum jo ki station se 20 min ki doori par hai by car to main ghar pahuch gaya aur sabhi se mila fir meri najar meri hone wali bhabhi par padi wow main to unhe ek tak dekhta hi reh gaya woh ek bahot hi khoopsurat dress mein thi woh kya khoobsurat lag rahi thi bayan nahi kar sakta jo main us samay feel kar raha tha woh aap logon ki samajh mein nahi aayega woh ek

Pari jaisi lag rahi thi maine unke paas gaya aur hi bola badle mein unhone mujhe hello bola aur poocha kaise ho maine kaha aap ko dekh liya ab bilkul theek hoon to woh sarmagai fir main haath mooh dhul kar sofe mein baith gaya aur chai nashta ki maine us din kuch khas to nahi hua phir raat mein hamne sone ki vyavastha ki meri choti maami aur unke bacche neeche wali room mein sone gai aur nani badi mami jo ki

Meri hone wali bhabhi ki maa thi woh terrace mein sone aai jahan main aur bhabhi bhi sone wale the aur beech ka room poora khali tha unka ghar double mala ka tha aur hum kuch is tarah se soye nani mere bagal wali khaa tpar meri bhabhi mere sar ke peeche wali khaat par aur unki mom kinare par meri bhabhi aur mera khaat ek doosre ke touch mein tha horizontal and vertical position par so raat mein nani aur mami to

So gai par hum dono bate karte rahe kyunke hum bachpan ke friends hain aur main ipod sun raha tha jiska ek cod mere kaan mein aur doosra bhabhi ke kaan mein tha meri hone wali bhabhi ka naam neha tha waise maine unke figure ke baare mein aaplogon ko batana hi bhul gaya unka gigure kuch 34 24 34 hoga mere man mein unke liye kuch galat nahi tha kyun ke hum bachpan ke friends the aur woh meri hone

Wali bhabhi thi raat kaise beet gai kuch pata hi nahi chala naa woh soi naa main doosre din bhi yahi silsila chalta raha fir dopahar ko main gali ke ladkon ke saath hamare saamne wali ground mein match khel raha tha main jeans aur black innerwear mein tha with a black goggle main jab batting kar raha tha tab woh balcony se mujhe dekh rahi thi aur cheer up! Kar rahi thi main bhi kafi foorti se batting karne laga aur

Kafi saandar shot laga raha tha with cool attitude bhabhi ko sayad ye dekh accha lag raha tha match khatam hone ke baad main neeche wale rrom mein chair par baitha jahan ke koi nahi tha aur bhabhi ko aawaj lagai ke neha paani leke aa (shadi nahi hui thi isliye main unhe naam se pukarta tha maine pehle hi unhe keh diya tha ke shaadi ke baad hi tumhe bhabhi bulaunga woh bhi maan gai) fir neha pani leke aagai maine

Paani piya aur ac ke saamne apni bandi khol kar khada ho gaya bhabhi boli shadd u have a nice build maine kaha ke kahan neha abhi to aur banana baki hai waise tareef ke liye sukriya doston main us samay health concious tha aur regular gym jaya karta tha to mere sareer se pasine beh rahe the bhabhi ne towel liya aur mere sene se pasine pochne lagi maine kaha ke are neha tu to abhi se mera itna khayal rakh rahi hai meri

Bhabhi banne ke baad kitna khayal rakhegi unhone kaha ke main teri bhabhi baad mein banungi pehle hum ek acche dost hai fir raat ko hum wahi ipod mein gaane sun rahe the main apna haat peeche rakh kar so raha tha aur kuch der baad neha mere haaton ki naakhunon se khel rahi thi aur boli ke kitni acchi nakhoon hai tumhari maine kahan haan woh to hai fir dheere dheere woh mere haath mein apne naakhunon

Se gudgudi karne lagi mujhe kaafi accha lag raha tha aur isime saari raat gujar gai 2 din tak aisa hi chalta raha fir ek din dopahar ko main apne kapde dhoond raha tha kyun ke main naha ke nikla tha aur maine neha se poocha ke mere kapde kahan hai usne kaha ke upar faila hua hai jaakar le lo main wahan gaya maine kaafi dhunda par mujhe nahi mila maine neha ko aawaj lagai ke yahan aakar bata ke kahan hai mera

Kapda to usne ek rassi se mujhe nikal ke di aur kaha ke dikhta nahi kya din mein yahin par to faili thi maine kaha thanks aur doston main us samay sirf towel mein that haan under underwear pehna hua tha jaise main seedi se neeche aane laga tab meri towel khul gai aur jamin mein gir gai neha ne dekh liya aur hasne lagi maine kaha ke kya has rahi ho to woh chup ho gai fir uska dhyan mere underwer par gaya main cur

Underwear pehanta hoon woh bhi jockey kaa tha woh use dekhti rahi maine kaha ke kya dekh rahi ho usne kaha ke kuch nahi mere man mein abhi tak uske liye galat bhawna nahi thi phir raat ko hum sone lage us raat neha kaafi haseen lag rahi thi kyunke woh makeup karke sone aai hui thi woh ek nighty mein thi main use dekhta hi raha fir hum late gaye aur gana sunne lae us din kaafi garmi thi is liye maine bandi

Nahi pehni thi sirf 3 forth pehna hua tha daily ki tarah neha mere nakhunon se khel rahi thi mujhe bhi accha lagta tha ye sab mujhe kuch need sa lag raha tha kyun ke us raat humne jyada baate nahi ki thi woh sirf mera haat pakad ke apne nakhunon se mujhe sehla rahi thi so mujhe neend aane ladi dheere dheere uska haath badhte hue mere arms tak aa gaya main so raha tha fir woh mere hoton ko sehla rahi thi mujhe

Kuch pata nahi chala fir usne apne haath mere chati par sehlana chalu kiya main garam hone laga aur achanak meri need khul gai maine dekha ke neha ye sab kar rahi thi maine uska haath pakad liya sabhi gehri neend mein so rahe the maine usse aankhon mein dekha to uske aankhon mein ek nasha tha maine mujhe kaafi acchi lagrahi thi us pal mere dimag mein apne bhai ka khayal aaya fir socha chodo jo hota

Hai hone doon fir maine uska haath chod diya usne fir mera haat pakda aur use chumne lagi main kaafi garan hone laga aur controle khone laga fir maine apna haat uske haat mein sehlane laga use bhi maja aa raha tha aur fir maine apne fingures uske lips par rakhe woh meri fingures ko kiss kar rahi thi uske baad maine apni fingures uske lips par ghumane laga uske mooh se kuch aawaje aane lagi maine socha ke uski

Aawaj sunkar sabhi jag jayenge maine use kaha ke chalo neeche wale room mein usne kaha ke theek hai doston jaisa ke maine bataya tha ke beech wale floor par koi nahi sota hai so main pehle neeche gaya aur 10 min baad woh bhi aa gai maine uska face pakad kar uski aanko mein dekhne laga uski aankhon mein pyas dikhai de rahi thi maine uski aakhon ko chuma fir uski lips kissing start ki usne bhi mera poora saath

Diya uske baad maine use bed par leta diya aur usle bagal par let gaya aur uske baad hum ek ddosre ko chipak kar ek doosre ko kiss karne lage fir maine apna haath uske boobs par kapdo ke upar se rakha kafi naram tha yaar main use thoda thoda dabane laga use kaafi maja aa raha tha aur boli ke shadd dabao ise joor joor se maine waisa hi kiya aur jor jor se dabane laga fir maine uski nighty nikal di aur ab woh mere saamne

Bra aur panty mein thi jo ki black colour ki thi maine uske poore body par kiss karne laga aur woh pagal ho rahi thi fir maine uske bra ke upr se uske boobs dabane lage aur mooh mein bharke choosne laga woh ucchal rahi thi fir maine uska bra ka hook apne daaton se khol kar bra ko nikal diya wah kya round boobs thi yaar with a pink nipples mere mooh mein paani aane laga main uske nipples ko chus rahatha aur ek ball ko

Haaton se daba raha tha fir woh mere upar chad gai aur mere saare kapde nikal di sirf  mera underwear rehne di aur mere poore body ko kiss karne lagi  fir usne mere underwear ke upar se hi mere lund ko ragadne lagi main paagal sa hone laga woh meri goti bhi sehla rahi thi fir usne apne daaton se mera underwear nikal diya mera lund fanfanata hua bahar aagaya woh khus ho gai mera lund dekh kar aur dar bhi rahi thi ke

Itna bada lund woh jhel kaise paigi uske mooh mein pani aane laga par woh ruk gai maine poocha ke kya hua usne kaha ke itna bada main nahi le paungi maine kaha ke kuch nahi ladkiyan to isse bhi bada bdaa jhel leti hai fir woh maan gai maine use mooh mein lene ko kaha pehle to woh maane ke liye tayyar nahi hui par seduce karne par woh maan gai aur mere lund ka supada apne mmoh mein leke chatne lagi main

Saatwe aasman par tha aphir woh thoda thoda karke mera poora lund apne mooh mein leke blowjob dene lagi main bhi ucchal ucchal ke uske mooh mein fatke lagane laga fir woh mere goti ko sehla ne lagi fir unhe bhi mooh mein bhar kar chatne lagi aisa 10 min tak chalta raha fir maine use leta diya aur uski panty nikal di waah ka choot thi choti si aur bina baal wali thodethode baal the par naa ke barabar main uske chut ke

Paas apna mooh daal diya aur apne jeep se chatne laga use kaafi maja aane laga woh mere baalon so sehla rahi thi fir mere mooh ko apne chut par dabane lagi aur apne taango se mujhe jalad liya fir woh jhad gai fir maine der naa karte hue apna lund uske choot mein daala to thosa saa hi gay woh chillane lagi maine socha ke sabh uth jayenge fir maine apna lips uske lips par rakhkar ek aur jhatka diya to mera aadha

Lund uske choot ke andr pel diya uske aankho se paani aane laga maine uske lips ko chusta hi raha aur kuch der ke liye ruk gaya jab dekha woh saant ho gai hai fir ek jor kaa dhakka diya aur mera poora kaa poora lund uska seel todta hua andar chala gaya woh chillana chah rahi thi par maine uska mooh apne lips se daba rakha tha phir main dhakka dena start kar diya uske mooh se aaahhhhh uumm iiiissss jaisi aawajein aane

Lagi woh bhi mera poora saath de rahi thi main jhadne waala tha isliye maine apna lund bahar nikal diya aur uske mooh mein daal diya aur 2 min baad mera jhad gaya tha aur usne mera saara lund apne jeeb se chat chat kar saaf kar diya raat ke 3:45 baj rahe the phir humne apna apna kapde pehan kar upar aagaye dekha sab gehri neend mein so rahe the maine poocha ke kaisa laga usne kuch nahi kaha bas mere lips mein

Kiss ki aur let gai apne bed mein so doston kaisi lagi meri story agar aap ko meri story acchi lagi ho aur aap chahte ho ki main aisi aur kahaniyan aapke saath share karoon to mujhe mail karna mat bhulna aur khaskar mumbai ki auntyon se kehna chahta hoon ke main aap kaa toy boy banna chahta hoon so if u like me then send a Feedback  on my mailing address urdustory4you@gmail.com till then bye main aap ke jawab kaa intejar karunga

BHABHI KO PASA LA KA CHODA

Dosto ayj jo ma app ko batana
wala hoo wo 1 bilqal sachi kahani ha
mera name jawad butt ha ma lahore pakistan ma rahta hoo
ma CA ka student hoo or complete karna wala hoo kuki apni family ma ma he sub sa
zayada parha hoa hoo
to gahar wala or sub reletives bohat izzat karta hain
ma raat 12 baja tq be gahar sa bahir raho tou gahar wala scohta hain ka dosto ka
sath batha parh raha hoo ga

meri age 25 sal ha gora rang ha hight 5'11 inches ha
bodybuilder jism or mera lun 7'6 inches ka ha
jaha ma rahta hoo hamara gahar ka pass he meri khala ka gahar ha
aun ka gahar ma wo or aun ki bahu rahti ha
aun ka beta england ma hota ha
or 2 sal ka baad 15 din ka lia ata ha
pasa bohat kamata ha waha pa aus ki shadi ko 2 sal hoa hain.
Meri khala ka beta ka name sheroz ha
aus na 2 salo ma sirf 15 din he apni bv ka sath guzara hain aun ka koi bacha nahi ha
meri babhi ka name sadia ha bohat khoobsoorat 24 sal ki umer
thora sa bulky jism
34 size ka boobs fair complextion ha.

Ma apna papers da ka farig tha
or khala sa he pta chala tha ka sheroz ais baar nahi aa raha
england ka halat bohat kharab hain
ais lia wo 2 sal ka baad aya ga.
Meri sadia bhabhi ki traf koi asi intention nahi the infact mere aun ka gahar be ana
jana bohat kam tha.

Ek din meri khala ka muja phone aya ka ma 2 weeks ka lia islambad ja rahi hoo apni
beti ka pass
ma na tumhara dad sa baat kar li ha tum na raat bhabhi ka pass sona ha kuki wo gahar
ma akali ha
tou tum sham sa phala waha chala jaya karna taka ausa dar na laga.

Ma sham hota he apni khala ka gahar chala gaya. Waha poncha to bhabhi gahar pa khana
bana rahi the
ma ja ka baith gaya or tv pa news dakhna lag gaya.
bhabhi na khana lagaya or hum mil ka khana khna lag gaya
khana khata ma na babhi sa sheroz ka bara ma pocha
ka kay hall hain janab ka
aunho na jawab ma kaha ka kay batao aun ka sath to mobile relation he rah gaya ha
meri zindigi ka 2 qeemti sal zaya kar dia sheroz na kay faida asa pasa ka jo bv ko
suka na da saka , mera be kuch arman hain ya kahta he aun ki ankhain bahar aien.

Ma na aun ka hath pa apna hath rakh dia or aunhain apni nazro sa ahsas dilaya ka
muja app ka dard ka ahsas ha. Bhabhi na bhari hoi ankho sa muja dakha or apna room
ma chali gaien

ma table sa autha or tv dakhna lag gaya itna ma bhabhi ki cheekhna ki awaz ai ma
door ka aun ka room ma gaya to bhabhi begar kapro ka tangain khol ka bed pa bathi ha
or hath ma ek plastic ka bacho khilona pakra ha jis ki ek side lun sa milti julti ha
or ausa apni chooth ma gusana ki kosish kar rahi ha.

Ma ya sub dakho ga kbi nahi scoha tha ek pal ka lia ma shok hoo gaya tha itna payara
jism jawan  chooth tights boobs. Ya sub dakh ka muja samaj nahi aa raha tha ka ma
kay karo

ma na door ka aun ka hath sa wo khilona pakra or gusa sa bola kay ha ya sub? Kay hoo
gaya ha tumhain ?
Itna ma bhabhi bed sa authi or meri taraf barhi ma samja shayed wo khilona muj sa
wapis cheena ge per bhabhi na ek hath meri neck ka pecha rakha or apna hont mera
honto sa jor dia
or apna dosra hath sa mera lun ko pakar lia mera lun ma to jesa current dorna lag
gaya tha or lun bara hota he ja raha tha.

Ek pal ko tou muja kuch samaj nahi aya ka ya kay hoo raha ha bhabhi bilqul nangi muj
sa lipti hoi the or mere hont kata ja rahi the or mera lun ko sehlay ja rahi the
ma na khud ko aus sa alag kia or bahir aa ka baith gaya, wo be mera pecha ai or mera
samna apni tangain khol ka baith gaie
apni chooth ko sehlata muj sa kahti ha plz muja chood do na ma bohat taras gaie hoo
ab muj sa nahi raha jata muja be payar chaia ma be insan hoo
ma na kaha ma janta hoo tumhara sath bohat galat hoo raha ha
per ya be galat ha
wo nahi mani or muja paglo ki tarah choomti rahi
jb aus ki kafi kosish karna ka baad be ma na mana tou wo room ma gaie or 1000 ki
noto ki dathi la ka mera hath ma thama di jis ma qareeban 20 note hoo ga.

Aus na kaha ka ya tum rakh loo per plz muja chood do jb jb tum muja choodo ga ma
tumhain 10000 doo ge plz inkar mat karna  ma na kaha ok ma pasa la ka chood dia karo
ga.
Ya sun ka wo kush hoo gaie ka chalo mera shohar ka kamaya pasa mera kuch to kaam aya
ma na pasa autha ka apni pocket ma rakh lia
or apni shirt autarna laga sadia meri pent kholna lagi ab wo meri babhi nahi meri
rakhail ban chuki the.

Jab aus na meri pent autari to mera lun dakh ka heran rah gaie mera lun tana hoa tha
aus na bataya ka sheroz ka to sirf 3 inch ka ha or itna mota be nahi ha ya to
nasheela ha ma na kaha ka nasha to abi aya ga aus na muja lun sa pakra or muja apna
room ma la gaie. Aus na muja apni baho ma bahar lia or ma na ausa jasa he ma na aus
ka honto pa kiss ki to wo mera pagalpan dakh ka or be pagal hoo gaie wo muja yahan
wahan choomti rahi or mera lun ko sehlati rahi phir aus na mera lun ko moh ma la lia
or hardly suck karna lagi
kuki ma na phala kabi sex nahi kia tha to muja 1 ajeeb sa he lutf aa raha tha.
Ma na ausa sedha kia or aus ki chooth pa hath phara shayed aus na ayj he saf ki the
choti se chooth aus ki line ko khola to andar chota sa sorakh tha jo ka pora geela
hoa tha
ma na aus na apni aungli dali to wo aram sa chali gaie sadia virgin nahi the ma na
thori dair fingring ki to aus ki chooth masti ma jhoomna lagi aus ka moh sa ajeeb
ajeeb awazain nikal rahi the
wo baar baar muj sa yahi kahi ja rahi the ka ab bear nahi ho raha plz fuck me fuck
me hard ma fingring karta raha ruka nahi jab dakha ka wo pori tarah madhosh hoo gaie
ha to ma autha or aus ka tango ka darmyan baitha gaya or apna lun ko aus ki chooth
ki line ma rub karna laga

aus na chila ka kaha fuck me plz fuck me hard ma na ausa kaha say thank u on my
every stoke ma na apna lun aus ki chooth pa rakha or halka sa andar stoke lagaya to
lun ki cap andar chali gaie
sadia ka moh sa besaktha nikla thank u ma na 2 3 or asa aram sa stoke lagaya per
mera lun bohat mota tha or andar nahi guss raha tha ma na ek zor dar jatka lagaya to
adha lun andar chala gaya
wo zoor sa chilai "what the fuck"
bahir nikalo aisa muja nahi karna nahi karna muja

aus ki ankho ma anso tha ma na apna lun wohi roka hoa tha aga pecha nahi kar raha tha
thori dair ma jab ma na dakha ka aus ka dard kam hoo gaya ha tou ma na ek or zoor
dar jatka mara to aus na chilata hoa apna hath jor lia ka plz bahir nikalo aisa muja
nahi chudvana bahir nikal loo aisa

ma na ausa payr kia or kaha ka bs ab dard nahi hoo ga
ma na cap tq apna lun ko pecha khencha or zor sa andar push kia ais baar sara lun
andar chala gaya
shayed aus ki chooth sooj gaie the ais lia wo phir zoor sa chilai
per ab ma nahi rukna wala tha ma push karta raha wo chilati rahi ma chodata raha 15
20 min ka baad muja apna lun aus ki chooth sa nikalna para or mera nikalta he ma aus
ka pate pa farig ho gaya.
Aus ki chooth soojh chuki the aus sa thiq sa batha be nahi ja raha tha jab wo thora
hosh ma ana lagi to ma na ausa apna goad ma bitha ka phir aus ki chootha ma lun dal
dia ais bar ma begar kisi ki pervah kia zor zor sa jatka marna laga

aus ki chootha ma soojan ki waja sa aus na muja zoor sa tham rakha tha or zoor zoor
sa chila rahi the
per ma aus ki nahi sun raha tha
ais bar ausa itna chooda ka wo behosh hoo gaie lakin ma phir be chodata raha qareeb
30 min ka baad ma farig hona laga tou ma na apna lin bahir nikal lia

or ausa hosh ma lana lag wo thori dair ka baad hosh ma ai or dard sa karahna lagi ma
na ausa kaha k dard abi thiq hoo jaya ga
aus sa chala be nahi ja raha tha ais lia ma ausa apni goad ma autha ka bathroom ma
la ka gaya or phir hum 2no na garm pani sa shaver lia
aus ki tabyeat thiq hoi to kahna lagi ais dard ma be maza ha tumhara bahie muja kabi
asa maza nahi da sakta jo maza tum na muja da dia meri 2 sal ki payas 1 rat ma
khatam kar di.
Ma na kaha aga aga dakhti jao kitna maza ata ha.
Phir hum asa begar kapro ka he soo gaya
subha aus ki chooth sooj ka lal ho chuki the aus sa thiq sa chala be nahi ja raha
tha gahar ma koi or nahi tha ais lia koi parashani wali baat nahi the aun dino ma ma
na sadia sa 140,000 lia or 14 din lagatar ausa chooda or 2 sal tq taqreeban week ma
1 bar zaroor ausa chood deta or pasa la lata

taqreeban 2 sal ka baad sheroz aya or 15 din rah ka chala gaya aus ka jana ka baad
ma na sadia sa pocha ka maza aya to boli itni choti se luli sa kay khak maza aya ga
ais week jb muja aus ko choodna ka moqa mila to aus na kaha ka muja pregnent hona ha
sheroz abi hoo ka gaya hain kisi ko shak be nahi hoo ga aun sa ma pregnent nahi hoi

ma na kaha 50000 laga ga pregnent hona ka or 10000 chodna ka sadia na muja 60000 da
dia or ma na ausa choda or 3 bar aus ki chooth ma he farig hoo gaya.
1 month ka bad sadia na muja bataya ka ma papa banana wala hoo ma na kaha ka sheroz
ko bata do ka tum pregnent hoo gaie hoo
sadia na sub ko bataya ka wo maa banana wali ha sub khusi sa ausa mubarik dena laga
sheroz be bohat kush tha lakin wo nahi janta tha ka ya baby aus ka nahi mera ha.

Ayj ais baat ko 9 month hoo gaya hain ain 9 months ma hum na chudai nahi ki 2 din
phala sadia ko beta hoa ha sheroz be aya hoa ha
wo bohat kush ha.
Sheroz na baby ka name sohaib rakha ha muja sohaib pa bohat payar ata ha kyouki  wo
mera khoon ha. Sub muj sa pochta hain ka tumhain baqi bacho ki nisbat sohaib sa
zayada payar ku ha to ma hans ka kahta hoo ka dil ki baat ha kisi bacha pa apna ap
payar zayada ata ha
to dosto ya the meri kahani umeed ha ap ko pasand ai hoo ge
plz comment zaroor kijaya ga